چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۴۱۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ساعت ۹:۳۶
رئیس ستاد انتخابات استان خراسان شمالی :

مردم با حضور پرشور در پای صندوق های رای باردیگر سربلند خواهند شد

رئیس ستاد انتخابات استان و معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: مردم در انتخابات پیش رو با حضور پرشور خود از این آزمون نیز سربلند بیرون خواهند آمد.
مردم با حضور پرشور در پای صندوق های رای باردیگر سربلند خواهند شد,

به گزارش پایگاه خبری جاجرم  احمد برادران، رئیس ستاد انتخابات استان و معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی در نشست هم اندیشی هیئت های اجرایی،نظارت و بازرسی شهرستان جاجرم  اظهارکرد: تمامی امکانات دستگاه های اجرایی استان باید برای رقم خوردن بزرگترین رویداد سیاسی کشور در 28 خرداد ماه در اختیار ستاد انتخابات استان باشد.

برادران افزود: دشمنان انقلاب اسلامی چشم طمع به نظام و کشور دارند و با تبلیغات فراوان به دنبال عدم حضور پرشور مردم در انتخابات هستند.

وی گفت: در این مقطع حساس همه موظف به دعوت مردم برای حضور حداکثری در پای صندوق های رای هستیم تا به مانند گذشته نتیجه این انتخابات موجب یاس و ناامیدی دشمنان شود.

فرماندار جاجرم نیز در این جلسه گفت: تمامی مقدمات برگزاری انتخابات در شهرستان مهیا شده است و بیش از 2 هزار نفر اعم از هیئت های اجرایی، بازرسی، نظارت، کاربران و نیروهای نظامی و انتظامی کار برگزاری انتخابات را در 71 شعبه اخذ رای بر عهده دارند.

وی افزود: مردم شهرستان جاجرم در انتخابات های گذشته حضور پرشوری داشته اند که امیدواریم در انتخابات پیش رو نیز با حضور پرشور خود برگ زرین دیگری را رقم بزنند.

انتهای پیام/

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک