چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۱۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ساعت ۱۱:۱
پاک مهر خواستار شد:

تامین اعتبار لازم جهت تکمیل بیمارستان جاجرم

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم و راز و جرگلان در مجلس در دیدار با معاون وزیر بهداشت خواستار تامین اعتبار لازم جهت تکمیل بیمارستان جاجرم شد.
تامین اعتبار لازم جهت تکمیل بیمارستان جاجرم,

به گزارش پایگاه خبری جاجرم سید محمد پاکمهر نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم و راز و جرگلان و رییس مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی با دکتر سیدکامل تقوی نژاد معاون توسعه مدیریت،منابع و برنامه ریزی  و دکتر طالبیان جانشین معاونت درمان وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی دیدار و گفتگو کرد.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در این خصوص گفت: این نشست بمنظور پیگیری مسائل مربوط به حوزه بهداشت و درمان حوزه های انتخابیه برگزار شد و مواردی در حوزه بهداشت و درمان درخواست شد.

وی افزود: مواردی از جمله تامین اعتبار جهت تکمیل و تجهیز مرکز نازایی استان، تامین اعتبار جهت تکمیل بیمارستان جاجرم و مساعدت مالی جهت توسعه بیمارستان پورسینای آشخانه بود.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم و راز و جرگلان در مجلس ادامه داد: همچنین تامین اعتبار تکمیل مراکز جامع سلامت مانه و سملقان،رازوجرگلان و چناران شهر بجنورد نیز از جمله مواردی بود که در این نشست درخواست شد.

پایان پیام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک