جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۰۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۳/۲۲ - ساعت ۱۲:۴۵

تأسیس داروخانه شبانه‌روزی منوط به داشتن متقاضی در شهرستان گرمه

معاون غذا و دارو خراسان شمالی با اشاره به نبود داروخانه و مرکزدرمانی شبانه‌روزی در شهرستان گرمه گفت: به منظور تأسیس داروخانه شبانه‌روزی در این شهرستان تاکنون هیچ متقاضی درخواست نداده است.
تأسیس داروخانه شبانه‌روزی منوط به داشتن متقاضی در شهرستان گرمه ,

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک، علی حق بین ادامه داد: براساس قوانین، علاوه بر متقاضی بودن دکتر داروساز، برای تاسیس داروخانه شبانه روزی، جمعیت ساکن در منطقه نیز اهمیت دارد.
وی بیان کرد: در صورتی که داروخانه های دایر در این شهرستان، متقاضی تبدیل وضعیت به شبانه روزی باشند، موضوع در کمیسیون قانونی مطرح و بررسی خواهد شد.

حق بین خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی اجازه تاسیس داروخانه را ندارد و فقط به افرادی که متقاضی تاسیس داروخانه باشند بعد از بررسی شرایط طبق آیین نامه و ضوابط جاری امور داروخانه ها، توسط کمیسیون مجوز صادر می شود.
وی از وجود 2 داروخانه در شهرستان گرمه خبر داد و گفت: داروخانه های دایر می توانند به شبانه روزی تبدیل وضعیت شوند که در حال حاضر هیچ داروخانه ای متقاضی تبدیل وضعیت به شبانه روزی نیست.

حق بین با بیان این که در برخی از ایام تعطیلات مانند نوروز، داروخانه های روزانه به صورت کشیک، خدمات دارویی ارائه می هند، گفت: در شرایط فعلی نیز در ساعات شیفت شب و ایام تعطیل در شهر گرمه و جاجرم داروخانه بیمارستان آماده پاسخگویی به بیماران است.

 

انتهای پیام/ رحمانی 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک