چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۴۰۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۳/۰۴ - ساعت ۹:۵۶
حجت الاسلام نوری نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

مشارکت بالا در انتخابات، یعنی وحدت در پذیرش نظام جمهوری اسلامی ایران

حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک با اشاره به اینکه انتخابات یکی از مباحث مهم در سراسر دنیا است، گفت: افراد می توانند با انتخاب های دقیق، عاقلانه و صحیح آینده مطلوبی را رقم بزنند.
مشارکت بالا در انتخابات، یعنی وحدت در پذیرش نظام جمهوری اسلامی ایران,


حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک با اشاره به اینکه انتخابات یکی از مباحث مهم در سراسر دنیا است، گفت: افراد می توانند با انتخاب های دقیق، عاقلانه و صحیح آینده مطلوبی را رقم بزنند.

وی اظهار داشت: از ابتدای نظام جمهوری اسلامی ایران با توجه به ماهیت حکومت جمهوری اسلامی، سرنوشت جامعه در این نظام در دست مردم بوده است.

حجت الاسلام نوری افزود: اگر مردم با بصیرت، فهم و درک درست به انتخابات ورود کرده و معیارها و شاخص های اصلی را در نظر بگیرند، جامعه شان می تواند پیشرفت کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی مهم ترین شاخص ها را براساس بیانات امامین انقلاب و قرآن، تدین عنوان کرد و گفت: فرد انتخاب شده باید متدین باشد، زیرا آدم دین دار، حکومت و خاک سرزمین را نمی فروشد و پای ارزشهای انسانی، دینی و منافع مردم می ایستد.
 
حجت الاسلام نوری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرد انتخاب شده برای ریاست جمهوری باید کارآمد باشد، گفت: سیاست داخلی، خارجی، بودجه کشور، مشکلات معیشتی، اشتغال، بحث جوانان، بیکاری، همه این ها به نوعی وابسته به سیاست ها و تصمیمات ریاست جمهور است که اگر رئیس جمهور فردی پرکار و در میدان نباشد و اتو کشیده و اداری باشد، قطعا کشور با مشکلاتی مواجه خواهد شد.

امام جمعه مرکز خراسان شمالی افزود: رئیس جمهور باید چهار سال از عمر خودش را وقف ملت کند و برای دفاع از مردم در برابر دشمنان بایستد.

حجت الاسلام نوری یکی از شاخصه های مهم رئیس جمهور را دشمن شناسی اش خواند و اضافه کرد: فرد انتخاب شده برای رئیس جمهوری باید از دشمنان ایران که از ابتدای انقلاب تاکنون جنگ تحمیلی را به راه انداختند، محاصره های اقتصادی، فشارهایی برای عقب نگه داشتن جمهوری اسلامی ایران در حوزه های هسته ای، موشکی و دینی ایجاد کردند، ترسی نداشته باشد و از منافع ملت و کشور دفاع کند.

وی یادآور شد: اگر مردم کاندیداها را شناسایی و بهترین را انتخاب کردند، کشور پیشرفت خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: نکته قابل توجه دیگر مشارکت بالاست، اگر مردم با حضور پرشور در انتخابات شرکت داشته باشند، قطعا کسی که رئیس جمهور می شود، با انگیزه و قدرت بیشتری در جامعه حاضر می شود و در نگاه دنیا نیز به رئیس جمهور و مسئولین مملکتی که پشتوانه مردمی داشته باشند نگاهی عزت مندانه خواهد بود.

وی با بیان اینکه با حضور مردم پای صندوق های رای، وحدت نیز ایجاد می شود، گفت: همه افرادی که ساختارهای مردم سالاری دینی را قبول دارند، قائدتا باید به صحنه بیایند تا با حضورشان نشان دهند، در پذیرش نظام جمهوری اسلامی ایران وحدت دارند.

 

انتهای پیام/ محمدی 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک