چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۰۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۳/۰۴ - ساعت ۹:۳۷
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فاروج عنوان کرد:

پلمب ۱۰۹ واحد صنفی در فاروج به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در سال ۹۹

کریم ذوقی گفت: در بازدیدهای انجام شده طی سال گذشته 109 مورد پلمب و 1208مورد اخطاریه صادر شد همچنین 71 پرونده نیز به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.
پلمب 109 واحد صنفی در فاروج به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در سال 99,

کریم ذوقی، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فاروج در گفتگو با عصراترک اظهار داشت: بازرسان بهداشت محیط و حرفه ای شهرستان فاروج در دو نوبت صبح و عصر بر مراكز تهيه و توزيع مواد غذایی و اماكن عمومی نظارت می کنند.


وی بیان کرد: در بازدیدهای انجام شده طی سال گذشته 109 مورد پلمب و 1208مورد اخطاریه صادر شد همچنین 71 پرونده نیز به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.


ذوقی ادامه داد: با شروع امتحانات نهایی دانش آموزان نیز کارشناسان بهداشت محیط با همکاری کارشناسان بهداشت مدارس و فرمانداری از حوزه های امتحانی بازدید می کنند.


وی با بیان این که نظارت های بهداشتی از سوی تیم نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی همچنان ادامه دارد، گفت: کارشناسان بهداشت محیط و حرفه ای استان همانند پاسداران در میدان حضور دارند و خط شکن پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در سطح جامعه هستند.

 

انتهای پیام/ رحمانی 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک