سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۴۰۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ساعت ۱۲:۲۹
فعال فرهنگی اجتماعی شهرستان جاجرم:

ثمره مشارکت بالا مردم در انتخابات، اقتدار و سربلندی کشور است

سارا رحیمی گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مشارکت بالای مردم در انتخابات در واقع باعث پیشرفت و اقتدار کشور خواهد بود و به دشمنان این مرز و بوم ثابت می شود که مردم تحت هر شرایطی پای آرمان های این نظام و کشور ایستاده اند.
ثمره مشارکت بالا مردم در انتخابات، اقتدار و سربلندی کشور است,

سارا رحیمی، فعال فرهنگی اجتماعی شهرستان جاجرم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری جاجرم  در رابطه با شاخصه های انتخاب اصلح اظهار داشت: فرد اصلح باید در گام نخست مردمی و از مشکلات و رنج های مردم از جمله مشکلات اقتصادی و فرهنگی آگاهی کامل داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه داشتن تخصص، دانش و اهل فن بودن نیز از دیگر شاخصه های یک فرد اصلح در کاندیداتوری است، گفت: وقتی فرد مورد نظر تخصص داشته باشد  در مواضع و اولویت بندی های کاری برای پیشرفت کشور و منطقه می تواند موثر واقع شود.

رحیمی متدین و نترس بودن را از دیگر ویژگی های یک انتخاب اصلح خواند و افزود: فرد انتخاب شده برای ریاست جمهوری باید برای مسائل سیاسی انقلاب در هیچ میدانی کوتاه نیاید که این می تواند همان گفتمان اصلی اول انقلاب که توسط امام خمینی (ره) بیان شده بود را احیاء کند.

وی با بیان اینکه کاندیدای اصلح باید ولایت پذیر باشد، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور آینده کشور باید ولایت فقیه را به عنوان کسی که علم و سیاستش بر همگان ثابت شده است، در نظر بگیرد و باید نظر رهبری را اولویت قرار دهد.

این فعال اجتماعی فرهنگی با بیان اینکه طی سال های اخیر مردم از لحاظ  اقتصادی تحت فشار بوده اند، گفت: حضور مردم برای کسی که رای برتر را بیاورد می تواند، پشتوانه خوبی باشد و این حضور و مشارکت بالا در واقع مفاهیم زیادی به همراه دارد.

رحیمی افزود: حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای در واقع می تواند قدرت و انگیزه مضاعف جهت خدمت به مردم را در مسئولان ایجاد کند.

این فعال اجتماعی و فرهنگی در جاجرم، مشارکت بالای مردم در انتخابات را سرافرازی کشور خواند و ادامه داد: مردم نباید تحت تاثیر مشکلات اقتصادی قرار بگیرند، زیرا با شرکت در انتخابات ثابت خواهیم کرد که در راحتی و سختی مردم ایران برای کشورشان تصمیم می گیرند و همیشه در صحنه خواهند بود.

وی اضافه کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مشارکت بالای مردم در انتخابات در واقع باعث پیشرفت و اقتدار کشور خواهد بود و به دشمنان این مرز و بوم ثابت می شود که مردم تحت هر شرایطی پای آرمان های این نظام و کشور ایستاده اند.

رحیمی ابراز داشت: در دوران هشت سال جنگ تحمیلی بر دشمنان ثابت شد که با استفاده از جنگ نیز نتوانستند بر اتحاد مردم ایران پیروز شوند و امروز این مردم با شکوه تر از همیشه با رای شان ثابت خواهند کرد که نه تنها جنگ، بلکه تحریم ها و بی عدالتی های جهانی و زورگویی های این کشورها نیز باعث نخواهد شد که مردم از ایستادگی در برابر دشمنان کوتاه بیایند.

این فعال اجتماعی و فرهنگی خاطرنشان کرد: خراسان شمالی در گروه امن ترین مناطق کشور ایران است و این امنیت اتفاقی نیست و با حفظ وحدت مردم، حضور همه اقوام پای صندوق های رأی، نقطه های اشتراک مردمی و قومیت های مختلف در این دیار به جریان افتاده است و هر چقدر نقطه های مشترک بین قومیت ها افزایش پیدا کند، فضای استان به سوی آرامش بیشتری سوق پیدا خواهد کرد.

رحیمی با اشاره به اینکه یکی از شاخصه های قدرت کشورها در مجامع جهانی مشارکت مردمی آنها در رأی گیری ها و انتخابات است، گفت: مردم در کشور جمهوری اسلامی همیشه در صحنه بوده اند و همیشه این اقتدار و سربلندی را برای کشور به ارمغان آورده اند و همیشه پای این نظام و ثباتش قدم خواهند برداشت.

انتهای پیام/شاه ویردی

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک