پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۴۰۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ساعت ۱۰:۴۹
امام جمعه بخش مانه:

حضور پرشور در انتخابات، وحدت اقوام را منسجم تر می کند/ مشارکت حداکثری، نظام و امنیت را بیمه خواهد کرد

حجت الاسلام رحمانی با اشاره به وحدت اقوام در خراسان شمالی گفت: این وحدت به سادگی به دست نیامده و برای دستیابی به آن شهدای زیادی تقدیم شده و حضور در انتخابات این وحدت را تقویت خواهد کرد.
حضور پرشور در انتخابات، وحدت اقوام را منسجم تر می کند/ مشارکت حداکثری، نظام و امنیت را بیمه خواهد کرد,

حجت الاسلام رحمانی، امام جمعه بخش مانه در گفتگو با خبرنگار عصراترک در  مانه و سملقان، با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه شاخص های انتخاب اصلح برخی از این شاخص ها را برشمرد و اظهارکرد: فردی که انتخاب می شود باید با کفایت و با ایمان، عدالت خواه، فساد ستیز، انقلابی و جهادی، معتقد به جوانان باشد و نسبت به جوانان و انتخاب آنها برای مسئولیت کشور دید بازی داشته باشد.


حجت الاسلام رحمانی ادامه داد: همیشه ملت ایران در انتخاب ریاست جمهوری از بصیرت کافی برخوردار بودند و معمولا فرد مدیر و مدبر انتخاب شده، گاهی اوقات سوء تدبیر و عدم مسئولیت پذیری از سوی مدیران حتی شخص رئیس جمهور دیده شده، اما نکته مهم این است که مردم با تفکر با رای و نظر خودشان این فرد یا افراد را انتخاب کرده اند و خیلی مهم است که هرکس در سرنوشت خود تاثیر داشته باشد و بتواند نظر خود را بیان کند.


وی افزود: مردم می توانند با تفکر و استفاده از شاخص های مورد تاکید رهبری و سایر مسئولان نظام، رئیس جمهور قوی و انقلابی را انتخاب کنند که قوی و با کفایت، با نشاط باشد و از مدیران جوان و توانا استفاده کند.


امام جمعه بخش مانه تاکید کرد: جامعه نیازمند یک پیوستگی و وحدت اجتماعی و همدلی است تا در این شرایط که دشمنان به عدم حضور مردم در پای صندوق رای امید بسته اند،  پرشور تر از هردوره ای حضور داشته باشند.

حجت الاسلام رحمانی گفت: مردم ایران همیشه بیدار و با بصیرت ،  گوش به فرمان رهبر انقلاب بودند و پای صندوق های رای آمدند و مسئولیت خطیر ریاست جمهوری را به فردی که توانایی حل مشکلات مردم را دارد سپردند.

وی افزود: با این حال گاهی مردم در انتخاب و رای دچار اشتباه شده اند ولی مسئله مهم بحث دموکراسی و اختیاری که برای مردم در این چند ساله رقم خورده و مردم با رای و نظر خود فردی را آزادانه انتخاب کردند، می باشد، مردم در این چهل و سه سالی که از انقلاب می گذرد از انتخاب های کوچک مثل شورا تا بالاترین مقام کشور را خودشان با رای مستقیم یا غیر مستقیم انتخاب می کنند.

وی تاکید کرد: یکی از ارکان و مشخصه های مشارکت مردم در پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضور پر شور در پای صندوق های رای است و باید همه برای انتخاب اصلح دلسوزانه تلاش کنیم.

امام جمعه بخش مانه با اشاره به وجود اقوام مختلف و وحدتی که در بین آنها برقرار است، گفت: قطعا این وحدت به سادگی به دست نیامده است، شهدایی را تقدیم انقلاب و مردم کردند و لذا همگی مردم پایبند به انقلاب و مردم هستند و با حضور در انتخابات این وحدت را تقویت خواهند کرد.


امام جمعه بخش مانه گفت: حضور مردم در انتخابات خیلی مهم است و اگر مردم دلسرد شوند و فرد مناسب انتخاب نشود، امکان دارد فردی که شایستگی و توانایی این مسند را ندارد بر سرکار بیاید.

انتهای پیام/ صدیقی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک