شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۰۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۲/۳۱ - ساعت ۱۳:۱۹
رئیس اداره آبفا شهرستان:

دلیل اصلی تنش آبی در مانه و سملقان قطعی های مکرر برق در این شهرستان است

اسماعیل پهلوانی گفت: اکثراً  محل تامین آب شهرستان چاه هایی می باشند که نیاز به پمپاژ آب دارند؛ وقتی برق قطع می شود ذخیره مخازن آب را ازدست می دهیم و با وصل شدن برق، زمانی طول می کشد تا دوباره مخازن پرشوند ،قطعی برق برای ایستگاه ها پمپاژ آب بسیار زیان اور است.
دلیل اصلی تنش آبی در مانه و سملقان قطعی های مکرر برق در این شهرستان است,مانه وسملقان، آشخانه، شهرآوا، لنگر، کشانک

اسماعیل پهلوانی رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان درگفت و گو با خبرنگارعصراترک از مانه و سملقان در خصوص تنش های آبی در سطح شهرستان در چند روز اخیر در روستاهای کشانک، لنگر، شهرآوا گفت: در روستای کشانک پمپ ایستگاه دچار سوختگی شده بود که با بررسی های کارشناسی  حدود 90 درصد  علت این امرنوسانات برق در شهرستان است.

 

وی ادامه داد: روز گذشته کار تعمیر آن به پایان رسید و آب از دیشب وصل است وهمچنین این مشکل برای چمن بید نیز ایجاد شده بود که در صدد رفع این مشکل هستیم.

 

وی تصیریح کرد: اکثراً  محل تامین آب شهرستان چاه ها می باشند که نیاز به پمپاژ آب دارند؛ وقتی برق قطع میشود ذخیره مخازن آب را ازدست می دهیم و با وصل شدن برق، زمانی طول می کشد تا دوباره مخازن پرشوند.

 

در ادامه افزود: مردم بعد از وصل شدن آب، بیش از نیاز خود اقدام به برداشتن آب می کنند که این امر خودش باعث مشکلاتی می شود.

 

وی این نوید را داد: اگر در شهر آو قطع برق را نداشته باشیم در هفته آینده با مشکل قطعی آب روبه رو نخواهیم بود چرا که با تغییری در شبکه برای تقویت آب این منطقه از چاه های آب قاضی استفاده کردیم.

 

پهلوانی در خصوص قطعی آب روستای لنگر گفت: وقتی در شهرآوا با تنش آبی روبه رو می شویم خب بالطبع این مشکل در روستای لنگر هم هست چون در یک شبکه توزیع هستند.

 

پهلوانی گفت: در فصل تابستان به علت ازدیاد مصرف آب و زمستان کم بارانی که داشتیم امکان ایجاد تنش آبی در شهر آشخانه هم درو از تصور نیست.

 

انتهای پیام/ صدیقی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک