جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۰۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۲/۳۰ - ساعت ۹:۴۷
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی:

ثبت نام در مدارس به صورت الکترونیکی انجام می شود/ جذب تمامی دانش آموزان بازمانده از تحصیل ایام کرونا در سال جدید

مهدی مودی گفت: باتوجه به شرایط موجود باید سعی شود تمامی مراحل ثبت نام در پایه های ورودی به مقاطع و میان پایه ها به صورت الکترونیکی انجام گیرد.
ثبت نام در مدارس به صورت الکترونیکی انجام می شود/ جذب تمامی دانش آموزان بازمانده از تحصیل ایام کرونا در سال جدید,

مهدی مودی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک با اشاره به اینکه ثبت نام دانش آموزان از اول خرداد شروع می شود، اظهار داشت: با توجه به شرایطی که ویروس کرونا ایجاد کرده است، برنامه ریزی ها براین اساس است که مراحل ثبت نام در پایه های ورودی به مقاطع و میان پایه ها به صورت الکترونیکی انجام شود.

 

وی ادامه داد: براساس تصمیمات صورت گرفته، امسال مقرر شد تا تمامی دانش آموزان بازمانده از تحصیل که در ایام کرونا از درس محروم شده بودند، جذب شوند.

 

 مودی اضافه کرد: محدوده جغرافیایی اصل مهمی در ثبت نام دانش آموزان است که باید به نحوه دقیق انجام شود، همچنین برای رفاه حال اولیا قطعا از سایر حوزه ها نیز به خوبی استفاده خواهد شد.

 

این مقام مسئول افزود: مدارس موظف هستند، اطلاع رسانی از نحوه ثبت نام و چگونگی روند را  به طورکامل و جامع انجام دهند، تا اولیا در ثبت نام دغدغه ای نداشته باشند.

 

 وی با اشاره به اینکه ثبت نام پایه های تحصیلی به صورت غیرحضوری از طریق سامانه pada.medu.ir انجام می شود، گفت : ثبت نام دانش آموزان ابتدایی از اول خرداد آغاز و تا پایان مرداد ادامه دارد، این در حالی است که دانش آموزان عشایری تا پایان شهریور ماه فرصت ثبت نام دارند.

 

 این مقام مسئول یادآور شد: تمامی متولدین نیمه دوم سال۱۳۹۳و نیمه اول سال۱۳۹۴و یا قبل از آن به شرط آن‌که سن آن‌ها از حداکثر سن مقرر در آئین‌نامه ‌اجرایی مدارس (ماده۳۶) بیشتر نباشد و منحصراً متولدین روز اول مهر ماه۱۳۹۴می‌توانند سال تحصیلی ۱۴۰۱_۱۴۰۰در پایه اول ابتدایی ثبت‌نام کنند.

 

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک