سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۹۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ساعت ۱۱:۵۳

زلزله ۱۴ بار خراسان شمالی را لرزاند/ خسارت به چند روستا

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: صبح امروز دوشنبه ۲۷اردیبهشت ماه جاری زلزله ۱۴بار استان را لرزاند که بزرگترین آن ۵.۵ ریشتر بود.
زلزله ۱۴ بار خراسان شمالی را لرزاند/ خسارت به چند روستا ,

به گزارش پایگاه خبری جاجرم ، جواد نظری با بیان اینکه ساعت ۳:۳۴ دقیقه صبح دو شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه زلزله ای به بزرگی ۵.۵ ریشتر در عمق ۱۶ متری از زمین سنخواست در خراسان شمالی را لرزاند، تاکید کرد: در پی زلزله ۵.۵ ریشتری بامداد امروز ۱۳پس لرزه دیگر نیز با مرکزیت سنخواست در شهرستان جاجرم به وقوع پیوست.

وی افزود: بیشترین خسارت تاکنون در روستای بالادست شهرستان گرمه بوده که بر این اساس ۳۵ منزل مسکونی غیر قابل سکونت گزارش شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی با تاکید بر اینکه اعضای ستاد بحران استان به همراه مسئولان استانی در محل زلزله حضور دارند، تصریح کرد: جمعیت هلال احمر نیز  اقدام به برپایی چادر و ارائه تغذیه خشک به مردم این مناطق کرده است.

نظری با بیان اینکه با توجه به بیمه بودن منازل روستایی اقدامات اولیه جهت استفاده از بیمه این منازل در حال انجام است، تاکید کرد: خوشبختانه تاکنون خسارت جانی گزارش نشده و تنها یک نفر مصدوم داشته است.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک