چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۹۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ساعت ۱۰:۲۶

حضور مردم در مناطق زلزله زده امداد رسانی را مختل کرده است

حضور مردم از سایر نقاط شهرستان گرمه و جاجرم در مناطق زلزله زده این شهرستان ها کار امداد رسانی نیروهای هلالاحمر را مختل کرده است.
حضور مردم در مناطق زلزله زده امداد رسانی را مختل کرده است,

به گزارش عصراترک، زلزله 5.5 ریشتری ساعت 3 و 43 دقیقه بامداد امروز دوشنبه باعث تخریب 14 روستای در این دو شهرستان شد و 35 منزل مسکونی را تخریب کرد.

حضور اقوام و خویشاوندان و نیروهای مردمی برای کمک رسانی به اهالی روستاهای زلزله زده کار امداد رسانی نیرهای هلال احمر را با مشکل مواجه کرده است.

هلال احمر هم اکنون در حال اسکان اضطرای اهالی روستاهای زلزله زده از جمله روستای شورک شهرستان گرمه است و از مردم خواسته از هجوم به مناطق زلزله زده خودداری کنند.

7 روستای برزنه، شورک، کرکی، چهارچوبه، مشما، قزل حصار سفلی و قزل حصار علیا از این زلزله آسیب دیدند که بیشترین خسارت ها در روستای شورک و قزل حصار علیا بوده است.

14 منزل مسکونی در این دو روستا خسارت 60 تا 70 درصدی متحمل شده اند و خسارت های سایر روستاها در حد 40 تا 50 درصد بوده است.

یک نفر بر اثر ریزش آوار در روستای شورک مصدم شده که به مراکز درمانی منتقل شده و حال عمومی وی هم اکنون خوب است و 2 خانم نیز به خاطر ترس از زلزله مصدوم شدند که هم اکنون حال مساعدی دارند.

انتهای پیام/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک