سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۹۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ساعت ۰:۵۸
امام جمعه جاجرم:

شعار سال، نقشه راه و چراغی روشن درانجام وظایف دستگاهها است

امام جمعه جاجرم گفت: شعار سال، نقشه راه و چراغی روشن درانجام وظایف دستگاهها است شعار سال با از سر راه برداشتن موانع تولید محقق می‌شود گفت: شرکت در انتخابات باعث یاس و ناامیدی دشمن می شود.
شعار سال، نقشه راه و چراغی روشن درانجام وظایف دستگاهها است,

به گزارش پایگاه خبری جاجرم ، حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی جاجرم در  چهل و دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهر جاجرم گفت : اگر تولید و حمایت از تولید داخلی را در اولویت قرار دهیم و در این راستا موانع موجود را از سر راه برداریم می‌توانیم شعار سال را محقق کنیم.

موسوی افزود: امروز همه ما تکلیف و مسوولیت داریم در حوزه کاری و ماموریتی خود زمینه و بسترهای لازم برای تولید را فراهم و موانع را از سر راه برداریم.

امام جمعه جاجرم بر نیرو و توان داخل کشور تاکید کرده و بیان داشت : تحقق شعار سال باید به صورت عملی در جامعه نمود پیدا کند.

وی با بیان اینکه شعار سال، نقشه راه و چراغی روشن درانجام وظایف دستگاهها است و با از سر راه برداشتن موانع تولید محقق می‌شود، گفت: شرکت در انتخابات باعث یاس و ناامیدی دشمن می شود و  حضور در انتخابات هم فرصتی است برای داخل تا دولت جدید و نیروی جدید و تازه نفس انتخاب کنند.

حجت الاسلام موسوی حضور پر شور در انتخابات را یکی از راه های قوی سازی ایران اسلامی و نماد وحدت ، عزت و آینده کشور و موجب امنیت کشور خواند و گفت: انتخابات پرشور تهدیدی است برای دشمنان که از  توطئه های جدید و طمع در ایران ناامید شوند .

انتهای پیام/

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک