چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۹۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۲/۲۰ - ساعت ۱:۵۲
به مناسبت هفته معلم؛

از معلمین ایثارگر جاجرم تقدیر شد

به پاس تلاش معلمین ایثارگر شهرستان جاجرم در حوزه تعلیم و تربیت بااهداء لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.
 از معلمین ایثارگر جاجرم تقدیر شد,

به گزارش  پایگاه خبری جاجرم به مناسبت ایام بزرگداشت مقام شامخ معلم و به پاس تلاش معلمین ایثارگر شهرستان جاجرم  در حوزه تعلیم و تربیت بااهداء لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

این مراسم درمحل سالن جلسات آموزش وپرورش شهرستان جاجرم با حضور رضا مسعودی رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران وجناب آقای موسوی مدیریت آموزش وپرورش به صورت ویدیو کنفرانس  برگزار شد .

 رضا مسعودی رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان جاجرم در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری و شهدای فرهنگی و دانش آموزی هشت سال دفاع مقدس، بر لزوم پیروی از راه شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و گفت: همه ما مدیون ایثارگریهای شهدا، ایثارگران و خانواده های معزز آنها هستیم و خدمت به خانواده های معظم شهدا و فرزند شهید را یکی از اصلی ترین وظایف برشمرد.

 وی افزود: شهدا، ایثارگران و خانواده های معظم آن ها پاداش و اجر بزرگی نزد خداوند دارند که با هیچ چیز دیگری قابل مقایسه نیست اما ما  نیز برحسب وظیفه و از روی قدرشناسی و قدردانی و به پاس تکریم و گرامیداشت این عزیزان باید با آن ها دیدار کرده و خدمت کردن به این عزیزان، را باید کوچکترین کاری دانست که در برابر آن همه جان فشانی و ایثارگری شهدا انجام می دهیم.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک