پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۹۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ساعت ۹:۳
فرمانده انتظامی شهرستان گرمه:

کشف بیش از ۲ هزار و پانصد نخ سیگار قاچاق در گرمه

سرهنگ مجتبی نظافتی فرمانده انتظامی شهرستان گرمه از کشف ۲ هزار و ۵۴۰ نخ سیگار قاچاق و دستگیری یک نفر متهم در این شهرستان خبر داد.
کشف بیش از 2 هزار و پانصد نخ سیگار قاچاق در گرمه,

 به گزارش خبر نگار پایگاه خبری گرمه، سرهنگ "مجتبی نظافتی" با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح سرکشی از واحد های صنفی در خصوص مبارزه با کالای قاچاق و اقلام ممنوعه در سطح شهرستان گرمه با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر، پلیس امنیت عمومی و کلانتری مرکز این شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شد. 

وی با اشاره به اینکه ماموران در اجرای این طرح موفق شدند 2 هزار و 540 نخ سیگار قاچاق را کشف و ضبط کنند، افزود: در این رابطه همچنین یک هزار و 882 عدد انواع قرص غیر مجاز، 74 بسته ناس و تعداد زیادی اقلام ممنوعه و قاچاق نیز کشف و ضبط شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان گرمه با بیان اینکه ارزش این تعداد اقلام قاچاق و ممنوعه 700 میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این زمینه یک نفر متهم نیز دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان گرمه در پايان از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه و مشاهده موارد مشکوک ، موضوع را بلافاصله از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع رسانی كنند.

انتهای پیام/محمدی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک