پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۹۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ساعت ۱۰:۳۱
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی:

مردم برای دریافت واکسن به مراکز درمانی مراجعه نکنند/ سامانه ثبت نام واکسن کرونا هفته آینده افتتاح می شود

افشین دلشاد با اشاره به اینکه براساس اطلاعات ثبت شده در سامانه سیب براساس اولویت با افراد تماس گرفته می شود، گفت: هفته آینده سامانه دریافت واکسن در کشور افتتاح می شود تا افراد از این طریق ثبت نامشان را انجام دهند.
مردم برای دریافت واکسن به مراکز درمانی مراجعه نکنند/ سامانه ثبت نام واکسن کرونا هفته آینده افتتاح می شود,

افشین دلشاد، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک با اشاره به اینکه اطلاعات 80 درصد مردم استان در سامانه سیب ثبت شده است، اظهار داشت: اطلاعات افرادی که به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کرده و دریافت خدمات کرده اند به طور خودکار در این سامانه به ثبت رسیده است.

 

وی ادامه داد: در حال حاضر براساس مصوبات ستاد ملی کرونا جهت تزریق واکسن، براساس گروه های اولویت دار از طریق اطلاعات ثبت شده در سامانه سیب با افراد تماس گرفته می شود تا برای تزریق واکسن به مرکز مورد نظر مراجعه داشته باشند.

 

دلشاد با اشاره به اینکه  نیازی به مراجعه حضوری و ثبت نام در سامانه نیست، گفت: افتتاح سامانه ثبت نام واکسن کرونا از سوی وزرات بهداشت در دستور اجرا قرار گرفته است تا افرادی که اطلاعات آن ها در «سامانه سیب» ثبت نشده است، از طریق سامانه وزارت بهداشت برای دریافت واکسن ثبت نام کنند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به اینکه سامانه ثبت نام واکسن کرونا طی هفته جاری افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید، گفت: بعد از ثبت نام افراد برای دریافت واکسن در این سامانه، در علوم پزشکی استان براساس اطلاعات ثبت شده در این سامانه طبق اولویت با افراد تماس گرفته و زمان و مکان را اعلام می کنند.

 

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک