پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۸۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ساعت ۱۰:۱۹
رئیس اداره پیش بینی سازمان هواشناسی استان خراسان شمالی:

بیشترین بارندگی خراسان شمالی در آبچور ثبت شد/ استمرار سامانه بارشی تا سه شنبه در استان

مهری هاشمی دوین گفت: به دنبال بارش های شب گذشته در استان خراسان شمالی بیشترین بارندگی در آبچور بجنورد با 31 میلی متر ثبت شده است.
بیشترین بارندگی خراسان شمالی در آبچور ثبت شد/ استمرار سامانه بارشی تا سه شنبه در استان,

مهری هاشمی دوین، رئیس اداره پیش بینی سازمان هواشناسی استان خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت: بررسی نقشه های پیش یابی هواشناسی و تصاویر ماهواره ای بیانگر ادامه روند سامانه بارشی تا روز آینده در سراسر استان خراسان شمالی است.

 

وي با اشاره به اینکه فردا از شدت سامانه بارشی کاسته خواهد شد، گفت: همچنین در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه  افزایش ابر و بارش پراکنده باران دور از انتظار نخواهد بود.

 

رئیس اداره پیش بینی سازمان هواشناسی استان خراسان شمالی با بیان اینکه آبچور با 31 میلی متر بیشترین بارندگی شب گذشته را داشته است، گفت:علاوه بر این ینگه قلعه با 30 میلی متر، مهمانک با 27 میلی متر و بجنورد با 11 میلی متر به ترتیب بیشترین میزان بارشها را در سراسر استان داشته اند.

 

هاشمی دوین یادآور شد: طی 24 ساعت گذشته کمینه دمای بجنورد 13 درجه سانتی گراد و بیشینه دمای آن 23  درجه سانتی گراد بوده است.

 

 این مقام مسئول خاطرنشان کرد: علاوه بر این طی شبانه روز گذشته کوسه با کمینه دمای 11 درجه سانتی گراد سردترین نقطه استان و اسماعیل آباد با بیشینه دمای 27 درجه سانتی گراد گرم ترین نقطه استان اعلام شده است.

 

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک