چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۸۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۲/۰۶ - ساعت ۱۳:۵۶
رئیس اداره صمت شهرستان جاجرم:

مردم برای خریدنان در طول روز اقدام کنند

رئیس اداره صمت شهرستان جاجرم گفت: شهروندان برای جلوگیری از هرگونه تجمع و تشکیل صف در مقابل درب نانوایی ها و در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا نسبت به خرید نان موردنیاز خانوار در طول روز اقدام کنند.
مردم برای خریدنان در طول روز اقدام کنند,

ولی اله اسماعیلی رئیس اداره صمت شهرستان جاجرم  در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری جاجرم با تشریح وضعیت آرد و نان بیان کرد:شهروندان برای جلوگیری از هرگونه تجمع و تشکیل صف در مقابل درب نانوایی ها و در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا نسبت به خرید نان مورد نیاز خانوار در طول روز اقدام و از موکول کردن خرید نان به ساعت پایانی شیفت عصر و نزدیک افطار که نتیجه آن ایجاد ازدحام جمعیت است، خودداری کنند.

وی پخت نان با کیفیت را حداقل انتظار شهروندان از خبازی ها عنوان کرد و افزود: نانوایی هایی که دارای پخت نان مناسب و مورد رضایت شهروندان باشند قطعا تشویق و نانوایانی که توجهی به ذائقه مردم ندارند و ضمن عدم توجه به کیفیت، دارای کسر آرد و تعطیلی خودسرانه هستند از طرف کارگروه آرد و نان با تنبیهاتی چون قطع سهمیه آرد و لغو مجوز نانوایی مواجه خواهند شد.

 انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک