شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۸۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ساعت ۱۲:۱۶
معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شهرستان بجنورد اعلام کرد:

تشکیل ۶۲ پرونده تخلف صنفی برای دور زدن دستورالعمل ستاد کرونا/تشکیل ۴ اکیپ پلمپ برای رصد متخلفان صنفی

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شهرستان بجنورد گفت: 62 پرونده تخلف صنفی در زمینه سرپیچی برخی از صنوف در شهرستان بجنورد از دستور العمل ستاد کرونای استان طی هشت روز گذشته تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شدند.
تشکیل 62 پرونده تخلف صنفی برای دور زدن دستورالعمل ستاد کرونا/تشکیل 4 اکیپ پلمپ برای رصد متخلفان صنفی ,

اعتمادی فر، معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شهرستان بجنورد در گفت و گو با عصر اترک اظهار کرد: از شنبه هفته گذشته ( 21 فروردین ماه جاری ) بر اساس دستورالعمل ستاد کرونای استان تمامی صنوف به جز گروه یک ملزم به تعطیلی واحدهای صنفی خود شدند و به آنان اعلام شد که فروش کالاهای خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.

اعتمادی فر اعلام کرد: در شهرستان بجنورد 90 درصد از صنوف این دستورالعمل را رعایت کردند و 10 درصد دیگر این دستورالعمل را رعایت نکردند.

وی اعلام کرد: از شنبه هفته گذشته تا به امروز ( 21 فروردین تا 28 فروردین ماه جاری ) 62 پرونده تخلف صنوف شهرستان بجنورد که واحد خود را تعطیل نکردند و خلاف دستورالعمل ستاد کرونا استان عمل کردند، تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شدند.

وی خاطر نشان کرد: یک واحد صنفی که پلمپ واحد خود را خودسرانه گشوده بود نیز به دادستانی مرکز استان معرفی شد.

در عین حال، اعتمادی فر یادآور شد: رستوران داران دستورالعمل ستاد کرونا استان و ارائه سفارشات به مشتریان به صورت بیرون بر را کاملا رعایت کرده اند، با این وجود، مدیریت کافی شاپ ها در بستن واحدهای خود همکاری لازم را نداشته اند.

وی درباره گرایش واحدهای صنفی و مشتریان در شهرستان بجنورد به خرید و فروش های اینترنتی نیز عنوان کرد: هر چند که ارزیابی میدانی از این موضوع در شهرستان بجنورد انجام نشده و اتاق اصناف بجنورد نیز در این زمینه گزارشی را ارائه نداده است، با این وجود، گزارشات غیر رسمی از افزایش فروش اینترنتی پوشاک در این شهرستان حکایت دارد.

وی خواستار شد: مردم نیز دستور العمل های ستاد کرونای استان را جدی بگیرند و اقلام مورد نیاز خود را اینترنتی تهیه کنند.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شهرستان بجنورد در خاتمه به فعالیت اکیپ های بازرسی از نظارت بر عملکرد صنوف شهرستان بجنورد طی اجرای این دستورالعمل نیز عنوان کرد: بازرسی از بازارهای این شهرستان توسط هشت اکیپ بازرسی و دو گروه پملپ طی هفت روز گذشته انجام شده است.

وی افزود: از امروز نیز دو اکیپ پلمپ به جمع این اکیپ ها اضافه شدند.

اعتمادی فر خاطر نشان کرد: نیروهای این اکیپ ها از نهادهای بهداشت و درمان، فرمانداری بجنورد، اتاق اصناف، واحد اماکن و نیروی انتظامی شهرستان بجنورد هستند.

انتهای پیام/قهرمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک