شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۳۸۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ساعت ۸:۴۷

پیام تبریک فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) به مناسبت روز ارتش

سردار ابوالقاسم چمن، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با صدور پیامی ۲۹ فروردین ماه ، روز ارتش را به فرمانده تیپ 130 شهید دلجویان خراسان شمالی تبریک گفت.
پیام تبریک فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) به مناسبت روز ارتش,

به گزارش عصراترک، متن پیام بدین شرح است:

برادر ارجمند جناب سرهنگ نامنی، فرمانده محترم تیپ ۱۳۰ شهید دلجویان ارتش در خراسان شمالی و کارکنان محترم

سلام علیکم

توفیق خدمت گذاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موهبتی بزرگ است که به خادمان آن عطا گردیده است تا هم در دنیا از ثمرات آن و هم در آخرت از فیض عظیم رضوان الهی سیراب گردند و لطافت و حلاوت بهره مندی از این موهبت گران با نعمت عظیم ولایت اکمال یافته است.

روز ارتش جمهوری اسلامی روز تجلی و صلابت نیرویی مومن، انقلابی و ولایی است که همواره با حفظ و تقویت روحیه معنوی، ارتقای توان دفاعی و با عزمی راسخ ، به عنوان سازمانی مقتدر، تاثیرگذار و قابل اتکاء در دفاع از انقلاب و صیانت از مرزهای ایران اسلامی خوش درخشیده و یکی از نهاد های اقتدار نظام اسلامی به شمار می رود.

اینجانب با گرامیداشت فرارسیدن ماه پر خیر و برکت رمضان، 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به محضر جنابعالی تبریک عرض نموده و از خداوند سبحان آرزوی صحت، سلامت و توفیق روزافزونتان را در پیمودن راه شهدای والامقام و آرمان های بنیان گزار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی) در پرتو منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) مسئلت می نمایم.


سردار ابوالقاسم چمن

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه علیه السلام

انتهای پیام/

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک