پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۷۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ساعت ۹:۲
فرمانده نیروی انتظامی:

عوامل حمله به پاسگاه کورین و شهادت شهید رجایی دستگیر شدند 

فرمانده نیروی انتظامی گفت: عوامل شهادت افسر شهید مجید رجایی در سیستان و بلوچستان شناسایی و دستگیر شدند و با تحویل به مقامات قضایی به سزای اقدام شوم خود خواهند رسید .
عوامل حمله به پاسگاه کورین و شهادت شهید رجایی دستگیر شدند ,

به گزارش عصراترک،  سردار حسین اشتری عصر یکشنبه در دیدار با خانواده شهید مجید رجایی با اشاره به اینکه شهید رجائی در حفظ آرامش کشور و در راه اسلام جان خود را فدا کرد، از شناسایی و دستگیری عوامل موثر در شهادت این شهید گرانقدر خبرداد و اظهارکرد : عاملان این جنایت با تحویل به مقامات قضایی به سزای اقدام شوم خود خواهند رسید .

سردار اشتری تاکید کرد: نیروی انتظامی با هر گونه اختلال و برهم زدن نظم عمومی به شدت و قاطعانه برخورد خواهد کرد.

وی افزود: امنیت ایران اسلامی مدیون خون شهدای سرافرازی است که با اقتدار جان خود را در کف دست نهاده و از آرمان‌های این نظام دفاع می‌کنند.

استوار مجید رجائی نجف آباد از ماموران انتظامی کورین شهرستان زاهدان در شبانگاه هفتم اسفند ماه  سال 1399 ، حین حفاظت از پاسگاه انتظامی در حمله اشرار مسلح به پاسگاه کورین زاهدان،  با اصابت مستقیم گلوله به مقام شهادت نائل آمد. 

سفر یک روزه فرمانده پلیس کشور به منظور بازدید از وضعیت انتظامی خراسان شمالی و تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی استان خراسان شمالی انجام شد.

انتهای پیام/
 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک