چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۷۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ساعت ۱۳:۴
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان شمالی:

۵۷۰۰ کارمند در خراسان شمالی به کرونا مبتلا شده اند

علی بیگ زاده با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون پنج‌هزار و ۷۱۹ نفر از کارکنان دولت در خراسان شمالی مبتلا به کرونا شده اند، گفت: از این تعداد ۱۳۱ نفر تحت درمان و ۲۰ نفر فوت و مابقی بهبود یافته اند.
 5700 کارمند در خراسان شمالی به کرونا مبتلا شده اند,

به گزارش عصراترک، علی بیگ زاده، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان شمالی در ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار داشت: طبق اعلام وضعیت توسط ستاد کشوری کرونا تمام استان های کشور دچار کرونا انگلیسی شدند  و این ویروس با سرعت در حال انتشار است.

وی ادامه داد: تا ۱۹ فروردین سال جاری پنج‌هزار و  ۷۱۹ نفر از کارکنان دولت در خراسان شمالی به کرونا مبتلا شده اند که پنج هزار و ۵۶۰ نفر بهبود یافته، ۱۳۱ نفر تحت درمان و ۲۰ نفر جانشان را از دست داده اند که از این تعداد پنج نفر خانم بوده اند.

بیگ زاده اضافه کرد: براساس بخش نامه و دستورالعمل های دریافتی از ستاد ملی کرونا دستگاه های اجرایی ضروری و خدمات رسان در شهرهای با ‌وضعیت زرد و نارنجی با ۱۰۰ درصد ظرفیت و مابقی دستگاه های غیر ضرور با دو سوم ظرفیت پای کار باشند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: درشهرهای با وضعیت قرمز که شامل بجنورد، اسفراین و شیروان است، حضور کارکنان در دستگاه های ضروری و خدمات رسان تا ۵۰ درصد و غیرضرور تا یک سوم تقلیل پیدا کند.

بیگ زاده یادآور شد: از مردم تقاضا می شود که در شرایط هشدار قرمز کرونایی برای کارهای غیرضروری به دستگاه های اجرایی مراجعه نکنند  و اموراتشان را به بعد موکول کنند.

 

انتهای پیام / رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک