جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۷۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ساعت ۱۲:۴
معاون هماهنگ کننده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی:

۴ هزار بسته معیشتی در طرح رمضان بین نیازمندان استان توزیع می شود

معاون هماهنگ کننده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی از توزیع 4 هزار بسته معیشتی به ارزش دو میلیارد تومان همزمان با ماه رمضان در استان خبر داد.
4 هزار بسته معیشتی در طرح رمضان بین نیازمندان استان توزیع می شود,

سرهنگ حسین اکبری، معاون هماهنگ کننده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک اظهار کرد: 4  هزار بسته معیشتی به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان با همکاری قرارگاه سازندگی، بنیاد علوی، آستان قدس رضوی و اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی آماده شده که توسط بسیج سازندگی نواحی مقاومت در بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع می شود.

سرهنگ اکبری ارزش ریالی بسته های آماده شده را 2 میلیارد  تومان اعلام کرد و افزود: این بسته ها در سه مرحله توزیع می شود که نخستین مرحله یک روز مانده به ماه رمضان، دومین مرحله توزیع همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) و آغاز هفته کرامت و سومین مرحله نیز همزمان با بیست و هفتم رمضان توزیع می شود.

وی با تاکید بر استمرار اجرای طرح کمک های مومنانه تا پایان همه گیری کرونا تصریح کرد: بسیج سازندگی سپاه حضرت جوادالائمه خراسان شمالی از ابتدای شیوع ویروس کرونا، در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب و حمایت از نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا سطح استان تا پایان سال 99 بسته های معیشی را در قالب رزمایش کمک های مومنانه تهیه و توزیع کرده است.

وی خاطرنشان کرد: طبق توافق و ماموریتی که به فرماندهان نواحی شهرستان ها اعلام شده مقرر شده میزان کمک ها با همراهی خیرین در شهرستان ها به دوبرابر افزایش یافته و در میان خانواده های تعیین شده توزیع شود.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک