پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۷۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ساعت ۱۲:۰
مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی خراسان شمالی خبر داد:

پلمب ۹ تالار و اغذیه فروشی خراسان شمالی در نوروز ۱۴۰۰ / انهدام ۲۰۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در استان

علیرضا نوروزیان با اشاره به اینکه از ابتدای نوروز 1400 تا پانزدهم فروردین، هفت هزار و 487 مورد بازرسی از واحدهای استان انجام شد، گفت: به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی 27 مورد به مراجع قضایی ارجاع و 9 مورد پلمب شدند.
پلمب 9 تالار و اغذیه فروشی خراسان شمالی در نوروز 1400 / انهدام 2000 کیلوگرم مواد غذایی فاسد در استان ,

علیرضا نوروزیان، مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت: از ابتدای سال 1400 تا روز 15 فروردین ماه تعداد هفت هزار و 487 مورد بازرسی از رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح استان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: براساس بازرسی های صورت گرفته 27 مورد به مراجع قضایی ارجاع داده شد و 9 مورد شامل تالارهای پذیرایی، اغذیه فروشی ها و گیم نت ها به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمب شدند.

نوروزیان با اشاره به اینکه در این مدت به 120 شکایت مردمی با موضوع رعایت نکردن موارد بهداشتی رسیدگی شد، اضافه کرد: همچنین دو هزار و 100 کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته نیز کشف و منهدم شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: همچنین در بازه زمانی ذکر شده 488 مورد گشت مشترک با حضور بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات، میراث فرهنگی و اماکن استان خراسان شمالی انجام شده است.

نوروزیان با بیان اینکه در این بازه زمانی تعداد یک هزار و 805 مورد کلرسنجی انجام شده، خاطرنشان کرد: علاوه براین تعداد کل نمونه برداری از آب آشامیدنی 239 مورد در استان انجام شد که هیچ گونه مشکلی مشاهده نشد.

 

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک