چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۷۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ساعت ۱۴:۱۰
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

مهمترین جهاد امروز جامعه،امیدآفرینی است

حجت الاسلام محمد قمی با بیان اینکه اگر امید آفرینی را ریشه ای ترین و مهمترین جهاد امروز در جامعه بدانیم، قطعا دشمن به دنبال نا امید کردن جوانان و آحاد جامعه است، گفت: سهم تبلیغات در این نزاع و نبرد قطعا سهم قابل توجهی است.
مهمترین جهاد امروز جامعه،امیدآفرینی است,

به گزارش عصراترک، حجت الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی پیش ازظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی اظهار داشت: ائتلاف و همدلی نیروهای فرهنگی و تبلیغ معارف دینی در استان خراسان شمالی اتفاق مغتنمی است که باید قدر دانسته شود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب که فرمودند ما در محاصره تبلیغات هستیم، ادامه داد: امروز تبلیغات سو از مهم ترین مسئله هایی است که با آن روبرو و در حال جنگیدن هستیم.

حجت الاسلام قمی خاطرنشان کرد: اگر ریشه ای ترین و نخستین جهاد امروز جهاد امید باشد، قطعا دشمن این جامعه و جوانان را ناامید می خواهد، بنابراین سهم تبلیغات در این نزاع و نبرد قطعا سهم قابل توجهی است.

وی با اشاره به اینکه مسئله نخست در حال حاضر یک مسئله سازمانی و دستگاهی نیست، گفت: اگر هیئت های مذهبی، روحانیون، برگزارکنندگان جلسات قرآنی، نقش آفرینان کارهای جهادی و رسانه ملی همه سرمایه ها و فرصت های تبلیغی جامعه را در این کارزار در مواجه با سرمایه گذاری تبلیغی دشمن قرار دهند، اتفاقات بزرگی رقم خواهد خورد.

حجت الاسلام قمی با بیان اینکه در حال حاضر مشکلات اقتصادی زیادی در کشور وجود دارد، گفت: اما به این گونه نیست که مشکلات اقتصادی مرتفع شود، کافی باشد، بلکه کسانی که به نصرت الهی باور و به توان مردم ایمان داشته باشند، قطعا می توانند جریانات بزرگ و مثبتی را رقم بزنند.

وی تبلیغ و  تبیین را بخشی از وظایف سازمان تبلیغات خواند و گفت: باید مراقبت کنیم تا این زنجیره وسیع و قوی به رساندن ایران به جایگاه قوی تر کمک کند و در مواجه با دشمنان قدرتمند تر عمل کند.

حجت الاسلام قمی با اشاره به اینکه در حال حاضر در وسط میدان نبرد قرار داریم، بیان داشت: مشکلات زیاد است اما حساب و کتاب ها مشخص و معلوم است، بنابراین در نبرد تبلیغاتی کار جدی است و اراده برای این خدمت وجود دارد.

انتهای پیام/. رحمانی

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک