پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۷۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ساعت ۱۳:۳۲

سپاه مانه و سملقان از ۱۲۰۰ یتیم حمایت می کند

عین الله حاتمی از جذب و معرفی یک میلیون حامی برای ایتام و محسنین در طرح همکاری سپاه و کمیته امداد خبر داد و گفت: در این طرح سهم استان خراسان شمالی 12 هزار نفر است که شهرستان مانه و سملقانیک هزار و 200حامی به کمیته امداد معرفی می کند.
سپاه مانه و سملقان از 1200 یتیم حمایت می کند,

به گزارش خبر نگار عصر اترک از مانه و سملقان،  عین الله حاتمی، جانشین فرماندهی سپاه جوادالائمه در امور اقشار در جلسه در جلسه پویش ایران مهربان در خصوص طرح اکرام و ایتام محسنین اظهارکرد: یک میلیون نفر برای طرح  ایتام و محسنین توسط سازمان بسیج پیشنهاد شده که سهمیه ابلاغی خراسان شمالی ۱۲ هزار نفر است.

وی با بیان اینکه هرجا بسیج حضور داشته باشد حضورش اثرگذار است، اظهارکرد: بنا داریم تا 21 ماه مبارک رمضان دوازده هزار نفر حامی را به کمیته امداد معرفی کنیم تا کمیته امداد با حامیان ارتباط بگیرد و هماهنگی لازم را انجام دهد.

 الهی رئیس کمیته امداد خراسان شمالی نیز در این جلسه با بیان اینکه یکی از مهمترین مسئولیت های کمیته امداد، طرح اکرام ایتام و محسنین است، گفت:  خدمت به این فرزندان، فرصت مغتنمی است که خداوند متعال به ما عنایت کرده است.

وی گفت: طی تفاهم نامه رئیس کمیته امداد و فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی مقرر شد ۱۲ هزار حامی برای ایتام معرفی شود..

وی هدف از اجرای این طرح در استان خراسان شمالی را تحت حمایت قرار دادن تمام ایتام استان و رساندن سرانه ایتام و محسنین به 700 هزار تومان عنوان کرد.

الهی راد افزود: از میلاد حضرت  امیر المومنین علی(علیه السلام) ۱۳ رجب تا ۲۱ ماه مبارک رمضان این طرح ادامه میدهیم و بنا داریم که این تعداد حامی را بتوانیم در سطح استان جذب کنیم .

وی روش های ثبت نام حامیان را مراجعه به سایت اکرام ایتام (https://ekram.emdad.ir/)و انتخاب گزینه "می‌خواهم  حامی باشم " عنوان کرد.

وی افزود:  متقاضیان همچنین میتوانند در این سامانه در قسمت مربوطه خصوصیات فرزند معنوی را نیز انتخاب کنند.

وی گفت: روش بعدی ثبت نام روش مراجعه حضوری و پر کردن فرم مربوطه است که در این روش شناسنامه فرزندان ایتام و محسنین در اختیار افراد قرار می گیرد.

وی تاکید کرد: حداقل مقداری که یک حامی می تواند پرداخت کند 20 هزار تومان است که مستقیما به حساب شخص مورد حمایت قرار گرفته واریز می شود.

صادقی، رئیس کمیته امداد شهرستان مانه و سملقان  نیز در این جلسه گفت:  افراد تحت حمایت ۴۷۸ نفر یتیم و 322 نفر خانواده محسنین هستند که در مجموع 800 نفرهستند .

وی افزود:  در حال حاضر2 هزار و 838 نفر حامی جذب کرده ایم که میانگین حامیان ایتام 4 نفر و میانگین حامیان محسنین 3 نفر است.

 صادقی در خصوص سرانه ایتام و محسنین گفت: میانگین سرانه ای که ایتام دریافت میکنند 580 هزار تومان ومیانگین سرانه محسنین  248 هزار تومان است.

انتهای پیام/ صدیقی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک