جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۷۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ساعت ۱۲:۳۹
رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی خبر داد:

زنگ خطر آغاز موج چهارم کرونا در استان /کاهش استفاده از ماسک

سید احمد هاشمی گفت: روز گذشته در برخی شهرستان ها حدود 50 درصد و در کل استان بیش از ۳۵ درصد تست ها مثبت شد و این زنگ خطری برای شروع موج چهارم شیوع کرونا است.
زنگ خطر آغاز موج چهارم کرونا در استان /کاهش استفاده از ماسک,

سید احمد هاشمی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک اظهار کرد:  تا دو هفته گذشته تعداد بیماران بستری 70 تا 80 بیمار بود ولی الان بیش از ۱۵۰ بیمار در بیمارستان ها بستری هستند.

وی از تالارداران خواست ظرفیت ها و مسائل بهداشتی را رعایت کنند چون در غیر این صورت به دلیل اهمیت سلامت مردم، همکاران ما ورود پیدا می کنند و مواردی که رعایت نشود برخورد قاطع انجام می گیرد.

هاشمی گفت: در بازدید میدانی از این صف های مرغ و نان در سطح استان مشاهده شد که متاسفانه بسیاری از افراد ماسک استفاده نمی کنند  و همچنین فاصله مناسب را رعایت نمی کنند.

وی خاطر نشان کرد: برخی از مردان بین 18 تا 30 سال با تصور این که جوانان به بیماری کرونا مبتلا نمی شود از زدن ماسک خودداری می کنند در حالی که با رعایت نکردن موارد بهداشتی خطر ابتلا به ویروس را به خانواده انتقال می دهند.

انتهای پیام/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک