چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۳۷۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ساعت ۱۱:۸
معاون بازرگانی داخلی سازمان صمت خراسان شمالی :

قیمت جدید مرغ استان بر اساس تصمیم قرارگاه ساماندهی کشور تعیین می شود

معاون بازرگانی داخلی سازمان صمت خراسان شمالی گفت: قرارگاه ساماندهی مرغ کشور برای مرغ های گرم، منجمد و کشتار در درب کشتارگاه ها، قیمت های جدیدی را تعیین و به استان ها به منظور نرخ گذاری ابلاغ کرده است که بر اساس این قیمت جدید مرغ ها در استان تامین و توزیع خواهند شد.
 قیمت جدید مرغ استان بر اساس تصمیم قرارگاه ساماندهی کشور تعیین می شود,

به گزارش خبرنگار عصر اترک، مهرداد داود زاده، معاون بازرگانی داخلی سازمان صمت خراسان شمالی در جمع خبرنگاران در این باره اظهار کرد: بر اساس تصمیم قرارگاه ساماندهی مرغ کشور، قیمت مصوب گوشت گرم مرغ برای مصرف کننده از کیلویی 20 هزار و 400 تومان به کیلویی 24 هزار و 900 تومان افزایش یافت.

داود زاده گفت: این افزایش قیمت با توجه به قیمت مولفه های تولید مرغ صورت گرفته است.

وی اعلام کرد: بر اساس تصمیم این قرارگاه، قیمت مرغ منجمد برای مصرف کننده کیلویی 19 هزار و 800 تومان و قیمت مرغ زنده درب کشتارگاه نیز کیلویی 17 هزار و 100 تومان تعیین شد.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صمت خراسان شمالی همچنین عنوان کرد: در حال حاضر مرغ به صورت قطعه بندی شده، وارد و توزیع نخواهد شد و کشتارگاه ها و واحدهای صنعتی که دارای مجوز هستند با نظارت سازمان جهاد کشاورزی و سازمان صمت استان می توانند گوشت مرغ را قطعه بندی و توزیع کنند.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک