جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۳۷۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ساعت ۱۲:۹

پیام تبریک جامعه روحانیت اهل سنت استان به مناسبت هفته سربازان گمنام

جامعه روحانیون اهل تسنن استان ضمن عرض تبریک و خداقوت به کلیه نیروهای امنیتی و اطلاعاتی کشور،نام‌گذاری ایام مغتنم و نورانی حضرت مهدی و اعیاد نیمه شعبان را به عنوان روز سربازان گمنام، بیان‌گر نقش و جایگاه ویژه و تأثیرگذار وزارت اطلاعات در حفاظت از ارزش‌های اسلامی و منافع ملی در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب دانستند.
پیام تبریک جامعه روحانیت اهل سنت استان به مناسبت هفته سربازان گمنام,

به گزارش عصر اترک متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امنیت واقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل خون شهیدان وفداکاری ایثار گران وتلاش قابل تحسین ودرایت وتدبیر هوشمندانه وقابل تقدیر مجموعه گمنام وبا اخلاص وتوانمندی است که با مبارزه بی امان با ترفندهای دشمنان اسلام آرامش وامنیت را به مردم همیشه در صحنه هدیه می نمایند .

الحمدالله در عصر حاضر نیز به برکت انقلاب اسلامی، بیش از هر زمانی، امنیت در ایران اسلامی مورد توجه قرار گرفته است و صیانت از منافع ملی و ارزش های نظام اسلامی، حفظ انسجام، مبارزه با تروریسم و تامین امنیت ملت شریف ایران اسلامی در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و... مهمترین خدمت سربازان گمنام امام مهدی بوده است.

در اهمیت این موضوع همین بس، که مقام معظم رهبری فرموده اند: «وزارت اطلاعات مظلوم است، اما در اوج مظلومیت اقتدار دارد. در اقتدار وزارت اطلاعات همین بس که هنوز سازمان های بزرگ جاسوسی دنیا در کف عملیات های اطلاعاتی-امنیتی آن مانده اند و انگشت حیرت به دهان گرفته اند.

بی تردید وزارت اطلاعات باصلابت و مقتدر در گام دوم انقلاب، سرافرازانه در سایه توجهات خداوند متعال، حضرت مهدی و رهنمودهای مقام معظم رهبری مستحکم تر از گذشته گام خواهد برداشت و هرگونه توطئه و دسیسه های خباثان و کشورهای تروریست پرور آمریکا، اسرائیل، انگلیس و دیگر جیره خوارانش را با هوشیاری و بصیرت مردم در نطفه خفه خواهد نمود.

 اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای گرانقدر عرصه امنیت وآرامش وپایداری ، نیمه شعبان را بشریت را به تمامی مسلمانان جهان به خصوص به محضر مبارک حضرت آیت الله امام خامنه ای(حفظه الله تعالی)، مردم شریف و ولایتمدار ایران اسلامی و سربازان گمنامش تبریک عرض نموده  از خداوند متعال مزید توفیقات را برای نیروهای امنیتی و اطلاعاتی کشور مسئلت می نماییم .

من الله توفیق

الحاج گلدی آخوند کمالی و الحاج خالمحمد آخوند سرفراز و دیگر روحانیون اهل سنت استان

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک