جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۶۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ساعت ۱۰:۴۹
‍ فرماندار اسفراین:

منابع اعتباری قطره چکانی استان باعث توسعه نخواهد شد/ سپاه در راستای "توسعه" گام های مثبتی برداشته است

مهدی کرامتی با اشاره به اینکه سپاه ظرفیت‌های خود را در راستای توسعه و محرومیت زدایی بلااستفاده نگذاشته  و در راستای توسعه گامهای مثبتی برداشته است، گفت: منابع اعتباری قطره چکانی استان باعث توسعه نخواهد شد و بنا داریم با استفاده از ظرفیت جهاد سازندگی و منابع ملی به توسعه و عمران شهرستان کمک شود.
منابع اعتباری قطره چکانی استان باعث توسعه نخواهد شد/ سپاه در راستای

به گزارش سپهرآیین،  مهدی کرامتی پیش از ظهر امروز در نشست با فرمانده سپاه اسفراین اظهار داشت: آرامش و امنیتی که برای همه اقشار انجام شده و مسئولان هم کار و تلاش بسیاری کردند در سایه مشارکت و همدلی جمعی حاصل شده است. 

وی با اشاره به نامگذاری سال به نام تولید، پشتیبانی ها ، مانع زدایی ها بیان داشت: در سال جدید با توجه به صنعتی بودن این شهرستان تکلیف مسئولین در جهت روان سازی امور و صدور مجوزها دوچندان شده است .

فرماندار اسفراین ادامه داد: به رغم همه محدودیتها و تحریم ها، عملکرد سپاه چه در شکل گیری انقلاب و چه در دوران دفاع مقدس و بعد از آن تاثیرگذار بوده است.

وی گفت: سپاه ظرفیت‌های خود را در راستای توسعه و محرومیت زدایی بلااستفاده نگذاشته  و در راستای توسعه گامهای مثبتی برداشته است. 

کرامتی با تقدیر از همراهی و مشارکت اعضای شورای تامین در پیشبرد امور؛ بیان داشت: با وجود این همدلی دغدغه ای برای توسعه شهرستان نخواهیم داشت و خیالمان از این بابت راحت است. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: منابع اعتباری قطره چکانی استان باعث توسعه نخواهد شد و بنا داریم با استفاده از ظرفیت جهاد سازندگی و منابع ملی به توسعه و عمران شهرستان کمک نماییم. 

فرمانده سپاه اسفراین نیز در این نشست با برشماری خدمات سپاه بیان داشت:سپاه ؛ خدمتگزار مردم ، دولت و مجلس است و از افتخارات سپاه این است که ورود ویژه ای در پیشبرد امور دارد .

سرهنگ باقری ادامه داد: مردم اسفراین؛ مردمی همدل و پای کار هستند و همین امر سبب شده است که مشکلات شهرستان به خوبی حل و فصل شود.

 

 

انتهای پیام/ح

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک