پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۶۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ساعت ۹:۴۱
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی:

۷ مرکز پذیرایی خراسان شمالی به دلیل "تخلفات کرونایی" در ایام نوروز تعلیق شدند

حبیب یزدان پناه به نظارت دقیق بر مراکز عمومی و فضاهای اقامتی و گردشگری خراسان شمالی با تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پیشگیری از شیوع کرونا ویروس اشاره کرد و گفت: طی بازدیدهای نوروزی، 18 مورد تشویق، 16 مورد نیز تذکر از سوی بازرسان صادر شد و یک مرکز پذیرایی اخطار و 7 مرکز پذیرایی نیز تعلیق شدند.
7 مرکز پذیرایی خراسان شمالی به دلیل

حبیب یزدان پناه، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت: هم‌زمان با آغاز تعطیلات نوروز تاکنون، 484 بازدید نظارتی از این تأسیسات انجام شده است.

وی ادامه داد: از 25 اسفندماه 99 تا روز هفتم فروردین ماه تعداد 223 بازدید نظارتی از اماکن اقامتی، 218 بازدید از رستوران‌ها و مراکز پذیرایی و بین‌راهی، 29 بازدید از دفاتر خدمات مسافرتی و 14 بازدید از مراکز اقامتی موقت انجام شده است.

این مقام مسئول گفت: طی بازدیدهای صورت گرفته در نوروز 1400، تعداد  18 مورد تشویق، 16 مورد نیز تذکر از سوی بازرسان صادر شد و یک مرکز پذیرایی اخطار و هفت مرکز پذیرایی نیز تعلیق شدند.

وی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، نظارت و پایش مستمر تأسیسات گردشگری استان ادامه خواهد داشت و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم اجرای دستورالعمل پیشگیری از کرونا با واحدهای خاطی برخورد جدی خواهد شد، گفت: دبیرخانه ستاد خدمات سفر با استقرار در محل اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، فعالیت‌های ستاد نوروزی را هدایت می‌کند و کمیته رسیدگی به شکایات نیز فعال است.

 

انتهای پیام/ رحمانی 

 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک