شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۶۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ساعت ۹:۱۴
مدیر داروی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی عنوان کرد:

فعالیت ۱۴ داروخانه شبانه روزی خراسان شمالی در تعطیلات نوروزی

مریم فلاح از فعالیت تمام داروخانه‌های شبانه روزی استان در تعطیلات ایام نوروز خبر داد و گفت: 6 داروخانه در بجنورد، چهار داروخانه در شیروان، دو داروخانه در مانه و سملقان، یک داروخانه در فاروج و یک داروخانه در گرمه و جاجرم شبانه روزی هستند.
فعالیت 14 داروخانه شبانه روزی خراسان شمالی در تعطیلات نوروزی,

مریم فلاح، مدیر داروی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفتگو با عصراترک اظهار داشت: در ایام نوروز 1400 تمام داروخانه های شبانه روزی استان شامل 6 داروخانه در بجنورد، 4 داروخانه در شیروان، 2 داروخانه در مانه و سملقان، یک داروخانه در فاروج و یک داروخانه در گرمه و جاجرم به صورت تمام وقت فعال بوده اند.


وی با بیان این که 6 داروخانه دارای داروهای خاص تحت پوشش هستند، گفت: در بجنورد داروخانه هلال احمر، داروهای بیماران پیوندی و متابولیک، mscf، داروخانه کلینیک ویژه امام علی(ع) داروهای بیماران پیوندی و داروهای شیمی درمانی و داروخانه بیمارستان امام رضا(ع) داروهای بیماران تالاسمی، فاکتورهای انعقادی، شیرمصنوعی ویژه و متابولیک (نئوکیت) را تحت پوشش دارد.


فلاح ادامه داد: داروخانه بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان و داروخانه بیمارستان جوادالائمه(ع) گرمه و جاجرم داروهای بیماران تالاسمی، پیوندی و MS و فاکتورهای انعقادی را تحت پوشش دارد.


وی سپس به داروخانه های دارای داروی تحت کنترل ریتالین اشاره کرد و گفت: داروخانه های دکتر نیکوزاده، محقر، دکتر جاویدی، دکتر وکیلی، دکتر عبدل آبادی، ایران، ولیعصر و دکتر تفضلی در بجنورد، داروخانه های دکتر محمدیان و توتونچی در شیروان، داروخانه دکتر دروکی در مانه و سملقان و داروخانه دکتر فتحی در جاجرم، داروی تحت کنترل ریتالین را دارند.

 

انتهای پیام/ رحمانی 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک