پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۳۶۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ساعت ۹:۴۳
امام جمعه اهل سنت مانه و سملقان:

بیانات مقام معظم رهبری برای همه ی مردم روزنه امید و الهام بخش است / با تحقق شعار سال ۱۴۰۰ تحریم های مزدوران را در کشور ریشه کن می کنیم

امام جمعه اهل سنت روستای تازه یاب شهرستان مانه و سملقان ضمن اشاره به نامگذاری سال 1400 به عنوان تولید، پشتیبانی و مانع زدایی از سوی رهبری گفت: هر سال ما شاهد هستیم که مقام معظم رهبری نامی پرمفهوم و مملو از موفقیت و سربلندی را برای شروع سال جدید انتخاب و نامگذاری می کنند که این برای ملت ایران روزنه امید و الهام بخش است چراکه سخنان آن حضرت باعث می شود تا روحیه ملت ایران در خود باوری و گسترش تولیدات داخلی مستحکمتر شود.
بیانات مقام معظم رهبری برای همه ی مردم روزنه امید و الهام بخش است /  با تحقق شعار سال 1400 تحریم های مزدوران را در کشور ریشه کن می کنیم,

 عبدالله آخوند خوش نظر، امام جمعه اهل سنت روستای تازه یاب مانه و سملقان در گفتگو با خبرنگار عصراترک ضمن تبریک سال نو بر ملت ایران و احاد مسئولین اظهارداشت: نامگذاری سال 1400 به عنوان سال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی از سوی رهبر گرانقدر انقلاب اسلامی با توجه به شرایط خاص کشور و تحریم های ظالمانه از سوی استکبار جهانی ، بجا و شایسه تقدیر است و نشان دهنده؛ تدابیر هوشمندانه معظم له در شناسایی و خنثی کردن توطئه های دولت های غربی و همدستانش است.

 

آخوند خوش نظر تصریح کرد: باید ائمه جمعه با استفاده از تریبون های نماز جمعه؛ ملت را ترغیب به استفاده از کالاهای داخلی کنند و روحانیون در تحقق شعار سال کنونی و تحقق منویات رهبری، گام های موثری را بردارند و این یک وظیفه ملی است که در راستای رشد و تعالی اقتصاد کشور بکوشیم.

 

وی بیان داشت: تولید کنندگان نیز باید در کیفیت تولید کالاهای داخلی بکوشند و باید تولیدات داخلی را با بهترین کیفیت به بازار عرضه کنند و مردم نیز باید با پرهیز از کالاهای خارجی بر تحقق شعار تولید، پشتیبانی و مانع زدایی جامعه عمل بپوشانند.

 

مدیر حوزه علمیه ربانیه اهل سنت مانه و سملقان خاطرنشان کرد: همانطوری که رهبر عزیزمان فرمودند، دشمنان در سال 99 با شکست روبرو شدند و آمریکایی ها و رفقای اروپاییشان خودشان اعتراف کردند که در فشارحداکثری بر ملت ایران با شکست مواجه شدند که اینها نشان دهنده بی اثر بودن تحریم های دشمنان بر ملت ایران است.

 

وی تصریح کرد: حمایت از کالا و تولیدات داخلی که توسط رهبر معظم انقلاب در این سال ها مورد توجه قرار گرفته، برای رونق اقتصاد کشور بسیار اثربخش است و مسئولین و مردم باید همچون سال های گذشته دست در دست هم داده و با عزم راسخ و با وحدت ملی در راستای پیشرفت های اقتصادی کشور در مقابله با دسیسه های دشمنان بکوشند.


انتهای پیام/ بهنام وحیدی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک