شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۳۶۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ساعت ۹:۹
مدیرکل امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی عنوان کرد:

واردات و توزیع ۷۰ تن مرغ در بازار خراسان شمالی از امروز

محمد بدری گفت: : امروز با هدف تامین نیاز روزانه مردم و از بین رفتن صف ها ۷۰ تن مرغ وارد بازار استان خراسان شمالی می شود و از امروز شاهد تشکیل صف برای خرید مرغ نخواهیم بود.
واردات و توزیع 70 تن مرغ در بازار خراسان شمالی از امروز ,

محمد بدری، مدیر کل امور اقتصادی استانداری در گفتگو با عصراترک اظهار داشت: مصرف روزانه مرغ در خراسان شمالی بین ۳۵ تا ۴۰ تن است که این میزان تامین و توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: مرغ قطعه بندی شده و مرغ یارانه‌ای به صورت گسترده در مراکز مختلف فروش مرغ و فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع می‌شود.

بدری اضافه کرد: امروز با هدف تامین نیاز روزانه مردم و از بین رفتن صف ها ۷۰ تن مرغ وارد بازار استان می شود و از امروز شاهد تشکیل صف برای خرید مرغ نخواهیم بود.

وی با بیان اینکه درخواست تامین 300 تن مرغ منجمد از مرکز انجام شده است، گفت: در چند روز پیش رو افزون بر 40 تن مرغ منجمد در بازار استان توزیع شده است.

این مقام مسئول یاداور شد: مرغ مورد نیاز جامعه هدف کمیته امداد، بهزیستی، جامعه کارگری، ارتش و سپاه اعلام و از طریق شبکه توزیع مرتبط ، توزیع می شود.

وی گفت: در نوروز امسال کشتارگاههای استان تعطیل نبوده و در ایام تعطیل به صورت شیف بندی فعال بوده اند و صف ها در چند روز آینده کاهش خواهد یافت.

بدری افزود: مرغ مورد نیاز استان از کشتارگاه های داخل استان و استان های مجاور به صورت مستمر در حال تامین است.

 

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک