جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۶۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ساعت ۱۰:۲۶
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی:

اقامت مسافران نوروزی به جز هتل ها در سایر اماکن اقامتی خراسان شمالی ممنوع است

حبیب یزدان پناه گفت: براساس مصوبات ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان شمالی در ایام نوروز اقامت مسافران به جز در هتل ها در سایر اماکن اقامتی استان ممنوع است و پذیرش تور نیز فقط از سوی آژانس‌های دارای مجوز انجام می‌شود.
اقامت مسافران نوروزی به جز هتل ها در سایر اماکن اقامتی خراسان شمالی ممنوع است,خراسان شمالی+بجنورد+میراث فرهنگی+گردشگری+حبیب یزدان پناه+نوروز

 حبیب یزدان پناه، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری بجنا،با تأکید بر اینکه در ایام نوروز با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی سفر انجام می‌شود، اظهار داشت: اقامت مسافران به جز در هتل ها در سایر اماکن اقامتی استان ممنوع است و پذیرش تور نیز فقط از سوی آژانس‌های دارای مجوز انجام می‌شود.


وی ادامه داد: مأموریت اصلی در ستاد اجرایی خدمات سفر در تعطیلات پیش‌رو، اجرا، پیگیری و نظارت بر حسن اجرای مصوبات و دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا درزمینهٔ سفرهای ایمن و مسئولانه است.


یزدان پناه با اشاره به اینکه بر مبنای دستورالعمل مصوب، سفر در شهرهای زرد، آبی و سفید با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام خواهد شد، گفت: تأکید براین است که هم‌وطنان از اماکن غیرمجاز استفاده نکنند تا با توجه به شرایط متأثر از شیوع ویروس کرونا، با هماهنگی و هم‌افزایی دستگاه‌های مربوطه خدمات شایسته‌ای را در ایام نوروز ارائه دهیم.


دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان شمالی افزود: ستادهای شهرستانی فعال و دستورالعمل‌های لازم به آن‌ها ابلاغ شده است، ظرفیت‌های گردشگری، فرهنگی و تاریخی استان با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده از شبکه‌های سراسری صداوسیما در ایام نوروز پخش خواهد شد.


وی افزود: علاوه بر این از ظرفیت فضای مجازی نیز برای معرفی استان بهره گرفته‌ایم تا بتوانیم در دوران پسا کرونا میزبان گردشگران و مسافران بیشتری باشیم.

 

انتهای پیام / یزدانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک