جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۶۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ساعت ۹:۲۱
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی عنوان کرد:

فعالیت تمامی بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی خراسان شمالی با ظرفیت کامل در ایام نوروز

قاسم بیانی در خصوص خدمات بهداشتی درمانی در ایام نوروز در خراسان شمالی گفت: تمامی بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی دولتی و خصوصی استان با ظرفیت کامل به بیماران ارائه خدمات می کنند و تیم مدیریت بحران در ایام نوروز تشکیل شده است.
فعالیت تمامی بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی خراسان شمالی با ظرفیت کامل در ایام نوروز ,

قاسم بیانی،معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک با اشاره به اینکه در ایام نوروز 1400 تمامی بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی دولتی و خصوصی خراسان شمالی با ظرفیت کامل ارائه خدمات دارند، گفت: در شهرستان بجنورد بیماران تصادفی-اطفال به بیمارستان امام علی (ع)، بیماران مبتلا و یا مشکوک به کرونا و بیماران دچار مسمومیت به بیمارستان امام حسن (ع)، بیماران نیازمند به خدمات روانپزشکی به بیمارستان امام رضا (ع) و مادران باردار به بیمارستان بنت الهدی مراجعه کنند.


 بیانی ادامه داد: در شهرستان ها نیز مادران باردار و اطفال به بیمارستان امام خمینی شیروان و بیماران مبتلا و یا مشکوک به کرونا به بیمارستان هاشمی رفسنجانی شیروان مراجعه کنند همچنین اورژانس تمام بیمارستان ها آمادگی ارائه خدمات به تمام بیماران را دارند.


وی درخصوص کلینیک ها و درمانگاه ها بیان کرد: تمامی درمانگاه های خصوصی شهرستان بجنورد و چهار درمانگاه دندانپزشکی ایثار، ماهان، عابد و الماس در ایام نوروز فعال هستند و کلینیک ویژه مستقل بیمارستان امام علی (ع) و کلینیک ویژه دندانپزشکی نیز در این ایام خدمات رسانی می کنند.


 بیانی ادامه داد: در شهرستان بجنورد همچنین 2 کلینیک MMT دولتی و یک کلینیک شخصی در تمامی ایام تعطیلات نوروز آنکال و سایر مراکز خصوصی کلینیک MMT در روزهای 7 و 11 فروردین ماه فعال هستند.  


وی درخصوص خدمات آزمایشگاهی گفت: تمام ایام عید آزمایشگاه خصوصی پذیرش PCR استان و آزمایشگاه های دولتی فعال هستند.


این مقام مسئول عنوان کرد: در بجنورد هشت و در شهرستان های جاجرم، گرمه، شیروان و فاروج هر کدام یک مرکز مشاوره و ارائه خدمات پرستاری در منزل آماده خدمت رسانی هستند.


وی خاطرنشان کرد: در شرایطی که به ارائه خدمات درمانی و بهداشتی انتقاد و پیشنهادی داشتید با شماره 190 تماس حاصل کنید همچنین شماره 05832248260 در معاونت درمان نیز پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

 

انتهای پیام/ رحمانی 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک