جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۳۶۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ساعت ۹:۳۳
مدیر ستاد تخصصی اقشار بسیج سپاه جوادالائمه خراسان شمالی خبر داد:

همکاری بسیج با سازمان صمت و جهاد کشاورزی استان برای کنترل بازار

عین اله حاتمی از همکاری بسیج با سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برای کنترل بازار و همچنین سازمان جهاد کشاورزی در راستای نظارت بر توزیع نهاده های دامی خبر داد.
همکاری بسیج با سازمان صمت و جهاد کشاورزی استان برای کنترل بازار,

عین اله حاتمی، مدیر ستاد تخصصی اقشار بسیج سپاه جوادالائمه خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک گفت: پس از تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر کمک بسیج در کنترل قیمت ها به مجموعه دولت و وضعیت فعلی کشور، بسیج خراسان شمالی جلسات کارشناسی را با سازمان صنعت، معدن و تجارت و هچنین سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار کرده تا بتوان از ظرفیت بسیج برای نظارت بر کنترل قیمت کالاها در بازار شب عید استفاده شود.

وی گفت:  طی گفتگوهای انجام شده مقرر شد تا از نیروهای بسیجی به عنوان همیار بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استفاده شود.

حاتمی افزود : این نیروها بعد از کسب آموزش های لازم به همراه بازرسان سازمان صمت در دو شیفت صبح و بعد از ظهر بر فرایند فروش اجناس و کالاها نظارت دارند.

وی با بیان اینکه 50 نیروی بسیجی به عنوان همیار بازرسان معرفی شدند، گفت: مرحله اول این طرح از ابتدای آذر ماه تا پانزدهم دی ماه انجام شد و مرحله دوم نیز از 15 بهمن شروع شده و همچنان ادامه دارد.

وی همکاری دیگر نیروهای بسیجی برای کنترل قیمت ها را استفاده از 11 بسیجی برای همکاری با سازمان جهاد کشاورزی استان به منظور نظارت بر نحوه توزیع و کنترل کیفیت نهاده های دامی عنوان کرد.

حاتمی اظهارکرد: با توجه به تعلق یارانه دولتی بر نهاده های دامی شاهد اختلاف قیمت نهاده های یارانه ای با بازار آزاد هستیم که این موضوع زمینه سو استفاده در فرایند توزیع یارانه ای و اجحاف در حق دامداران را فراهم می کند.

وی تاکید کرد: خوشبختانه در طرحی که از دی ماه شروع شد، کارشناسان بسیج مهندسی کشاورزی با انجام 3 هزار و 300 بازدید و ارتباط چهره به چهره با دامداران، تخلفی را گزارش نکردند.

وی خاطرنشان کرد: پایین بودن کیفیت نهاده های توزیع شده در مقاطع مختلف در بازه زمانی دی ماه تاکنون از سوی دامداران گزارش شد که این موضوع با کارخانه های تولید نهاده های دامی استان مطرح شد.

 

انتهای پیام/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک