پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۶۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ساعت ۱۲:۴۵
رییس اتاق اصناف بجنورد اعلام کرد:

تشکیل ۷۰ پرونده تخلف صنفی نوروزی در بازار بجنورد/جریمه ها بازدارنده نیستند

رییس اتاق اصناف بجنورد گفت: طرح گشت مشترک بازرسی ویژه نوروزی از بازار بجنورد که از 20 بهمن ماه امسال آغاز شده است، طی 32 روز گذشته 70 پرونده تخلف صنفی از بازار مرکز استان تشکیل و برای رسیدگی به مرجع قانونی ارسال شدند.
تشکیل 70 پرونده تخلف صنفی نوروزی در بازار بجنورد/جریمه ها بازدارنده نیستند,

مهدی امیدوار، رییس اتاق اصناف بجنورد در گفت و گو با عصر اترک اظهار کرد: اجرای طرح گشت مشترک بازرسی ویژه نوروز از بازار مرکز استان از 20 بهمن ماه امسال آغاز شد که تا 15 فروردین ماه سال 1400 ادامه خواهد داشت.

امیدوار گفت: این گشت مشترک ویژه نوروز در مرکز استان با همراهی 10 نیروی اتاق اصناف بجنورد و نیروهای بازرسی اداره کل تعزیرات حکومتی و شبکه بهداشت استان به منظور نظارت بر قیمت کالاها و رعایت پروتکل های بهداشتی در دو نوبت صبح و عصر اجرا شده و در حال انجام است.

وی عنوان کرد: نیروهای گشت مشترک بازرسی از بازار مرکز استان در شیفت صبح وضعیت قیمت کالاها و در نوبت عصر نیز وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی را بررسی و نظارت می کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه از 20 بهمن ماه امسال تا به کنون، هر روزه 40 بازرسی از بازار مرکز استان انجام شده است، اعلام کرد: طی 32 روز گذشته 70 پرونده تخلف صنفی از بازار ویژه نوروز در مرکز استان تشکیل شده است.

رییس اتاق اصناف بجنورد افزود: اغلب این پرونده ها مربوط به عدم درج قیمت و گران فروش بر روی کالاها بوده است.

وی خاطر نشان کرد: طی 9 ماه نخست امسال نیز 9 هزار و 300 بازرسی از بازار مرکز استان انجام شد که 970 پرونده تخلف صنفی در مرکز استان تشکیل شد.

امیدوار در خاتمه با اذعان بر این نکته که میزان جریمه نقدی مصوب برای تخلفات عدم درج قیمت ها بر روی کالاها و گران فروشی کالاها، بازدارنده نیست، تصریح کرد: این امر موجب شده است تا واحدهای صنفی، به مبلغ جریمه مصوب اهمیتی ندهند و همواره به انجام تخلفات اشاره شده، اقدام کنند.

انتهای پیام/قهرمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک