شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۶۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ساعت ۱۶:۱۷
استاندار خراسان شمالی:

در برگزاری مراسم ها، تبصره و استثنا نداریم / مبالغ تولید کنندگان ماسک های داخلی تسویه شود

محمد علی شجاعی با اشاره به اینکه در برگزاری مراسم ها تبصره و استثنا وجود ندارد، گفت: هیچ دستگاهی نباید براساس رنگ بندی شهرها و مطابق با دستورالعمل پروتکل های بهداشتی درخواست برگزاری مراسمی را غیر از مصوبات ستاد کرونا داشته باشد.
 در برگزاری مراسم ها، تبصره و استثنا نداریم / مبالغ تولید کنندگان ماسک های داخلی تسویه شود,

به گزارش عصراترک، محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی عصر امروز در بیست و سومین ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار داشت: باتوجه به اعلام رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی در برخی مراکز درمانی، آزمایشگاه ها و مطب ها باید مسئولان مربوطه گزارشی جامع و کامل در این زمینه ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه در برگزاری مراسم ها تبصره و استثنا وجود ندارد، گفت: هیچ دستگاهی نمی تواند براساس رنگ بندی شهرها و مطابق با دستورالعمل پروتکل های بهداشتی درخواست برگزاری مراسمی را غیر از مصوبات ستاد کرونا داشته باشد.

شجاعی گفت: اگر امکان برگزاری مراسم براساس مصوبات ستاد استانی کرونا وجود دارد، مراسم برگزار و در صورتی که نمی توانند از برگزاری مراسم منصرف شوند.

استاندار خراسان شمالی در رابطه با عرضه اقلام بهداشتی در ایام کرونا در سطح شهر افزود: با همکاری سازمان صمت خراسان شمالی مکان های موردنظر جهت عرضه اقلام بهداشتی در نظر گرفته شود و نسبت به اجرایی شدن این طرح اقدام شود.

وی با اشاره به اینکه اقلامی که می خواهند در مکان های در نظر گرفته شده توزیع شود، باید استانداردهای کامل را داشته باشد، گفت: این وسایل بهداشتی باید به صورت 100 درصدی تولید داخل استان خراسان شمالی باشد و شرایط برای فروش بیشتر کسبه فراهم شود که در این اوضاع نابسامان اقتصادی باعث ایجاد رقابت در فضای بازار برای فروشندگان نشود.

 شجاعی خاطرنشان کرد: نکته قابل توجه این است که دستگاه ها نسبت به ارائه خوراک به صداوسیما و رسانه ها در جهت تسهیل کار در بحران کرونا اقدام داشته باشند.

وی با بیان اینکه در آستانه چهارشنبه آخر سال قرار داریم، گفت: به فوریت جلسه ای با حضور دستگاه های مرتبط برگزار شود، تا علاوه بر ایجاد تجمعات در ایام کرونایی ، مانع ایجاد آتش سوزی ها و به خطر افتادن سلامت مردم شوند.

استاندار خراسان شمالی با مورد خطاب قرار دادن مدیر جدید سازمان صمت استان خراسان شمالی گفت: در اجرایی کردن طرح استان بدون صف در ماه های اخیر موفق بوده ایم، که لازم است کالاهای اساسی به خصوص بازار روغن برنامه ریزیها در جهتی باشد که اقلام به دست افراد محروم برسد و از برگزاری صف ها جلوگیری شود.

این مقام مسئول همچنین در رابطه با گلایه تولیدکنندگان ماسک استان که تاکنون موفق به دریافت مبالغ از فروش ماسک ها به دستگاه های استان نشده اند، گفت: مبالغ مربوط به تولید کنندگان ماسک های داخلی استان برگردانده شود.

شجاعی همچنین در رابطه با سفرهای نوروزی یادآور شد: سفرهای نوروزی تابع مصوبات ستاد ملی کرونا هستیم.

 

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک