جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۶۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ساعت ۱۳:۳۰
رئیس اداره فنی و حرفه ای رازوجرگلان خبر داد:

برگزاری آزمون مهارت قالیبافی بین ۱۶۰ متقاضی در راز و جرگلان

رئیس اداره فنی و حرفه ای رازوجرگلان از برگزاری آزمون بین ۱۶۰ هنرمند خانم در رازوجرگلان با همکاری فنی و حرفه ای، بهزیستی، اداره صمت و فرمانداری برای اولین بار در این شهرستان خبر داد .
برگزاری آزمون مهارت قالیبافی بین 160 متقاضی در راز و جرگلان,

قاسم توکلی زاده، رئیس اداره فنی و حرفه ای رازوجرگلان در گفتگو با عصر اترک گفت: مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان راز و جرگلان با همکاری بهزیستی و معرفی از طریق اداره صنعت و معدن رازوجرگلان و با دستور فرماندار جهت دریافت تسهیلات و اشتغال زایی منطقه راز و جرگلان فراخوانی از هنرمندان صنعت قالیبافی در منطقه انجام داد .

 

وی ادامه داد: طبق این فراخوان استقبال گرم و پر شوری از اهالی قالیباف این منطقه صورت گرفت که مرکز آموزش فنی و حرفه ای رازوجرگلان بعد از دریافت مدارک مورد نیاز از این افراد  اقدام به ثبت نام و برگزاری آزمون از متقاضیان کرد.

توکلی زاده گفت: آزمون توسط دو کارشناس آزمون و آزمونگر قالیبافی مرکز آغاز شد که در رشته قالی بافی ۱۵۰ نفر و ۱۰ نفر نیز در رشته خیاطی شرکت کردند .

وی با بیان اینکه امیدواریم با اعطای تسهیلات علاوه بر اشتغالزایی رونقی در کسب و کار  این افراد ایجاد شود، خاطرنشان کرد: برای این افراد بعد از قبولی در آزمون گواهینامه صلاحیت مهارت صادر خواهد شد تا افراد بتوانند از تسهیلات استفاده کنند.

آزمون ها  در شهر های راز، باغلق و یکه سعود در محل بخشداری جرگلان با رعایت پروتکل های اجتماعی در حال برگزاری است .

انتهای پیام/ رحیمی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک