جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۵۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ساعت ۱۴:۳۴

افتتاح نخستین پارک شمال شرق اسفراین با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال

پارک مدافعین سلامت، نخستین پارک شمال شرق شهر اسفراین روز پنجشنبه با دستور ویدیو کنفراسی رییس جمهوری همزمان با طرح های شهری کشور و با حضور امام جمعه اسفراین، فرماندار ، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر بهره برداری شد.
افتتاح نخستین پارک شمال شرق اسفراین با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد ریال ,

به گزارش سپهرآیین، پیش از ظهر امروز پارک مدافعین سلامت، نخستین پارک شمال شرق شهر اسفراین با دستور ویدیو کنفراسی رییس جمهوری همزمان با طرح های شهری کشور و با حضور امام جمعه اسفراین، فرماندار ، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر بهره برداری شد.

پارک مدافعین سلامت به مساحت ۲۱ هزار متر مربع و اعتبار ۱۴میلیارد و۵۰۰میلیون ریال در شمال شرقی شهر  ازسوی شهرداری اسفراین ایجاد شده است.


این پارک خطی ازحاشیه میدان ابن سینا تا تقاطع مدافعین حرم به طول ۷۰۰ متر اجرا شده و برای آن مسیر پیاده روی ، مسیر دوچرخه سواری ، مجموعه وسایل ورزش عمومی، مجموعه وسایل بازی کودکان ، زمین های ورزشی و آلاچیق های استراحتگاهی در نظر گرفته شده است.


این پارک به دلیل همجواری با بیمارستان امام خمینی (ره)  و تقدیر از تلاش های کادر درمان شهرستان در ایام کرونا به نام مدافعین سلامت نامگذاری شده است.


با بهره برداری از  پارک مدافعین سلامت ساکنین مناطق شمال شرق شهر و شهرک های هم جوار از فضای سبز و تفرجگاهی مناسب برخوردار  شدند.

 

انتهای پیام/ح

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک