چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۳۵۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ساعت ۱۵:۱۳
فرمانده سپاه حضرت جوادلائمه (ع) خراسان شمالی :

حادثه سراوان و مانور رسانه ای غرب، نشان دهنده برنامه از پیش تعیین شده است / ایجاد آشوب به نام مردم برای رسیدن به اهداف شوم

سردار ابوالقاسم چمن گفت: حوادث سراوان و مانور رسانه ای توسط شبکه های معاند و غربی قطعا نشان از برنامه از پیش تعیین شده برخی گروه های تروریستی و معاند دارد که از فرصت ایجاد شده برای دست یافتن به اهداف خود با نام مردم دست به آشوب زدند.
حادثه سراوان و مانور رسانه ای غرب، نشان دهنده برنامه از پیش تعیین شده است / ایجاد آشوب به نام مردم برای رسیدن به اهداف شوم ,

سردار ابوالقاسم چمن، فرمانده سپاه حضرت جوادلائمه (ع) خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک ضمن محکوم کردن حادثه سراوان و هتک حرمت به پرچم مزین به نام پیامبر بزرگ اسلام(ص) اظهار داشت: حرمت شکنی و پایین آوردن پرچم مزین به نام پیامبر بزرگ اسلام (ص) تنها از گروهک های تروریستی و معاند بر می آید و قطعا این یک حرکت مردمی نیست.

وی ادامه داد: حوادث سراوان و مانور رسانه ای توسط شبکه های معاند و غربی قطعا نشان از برنامه از پیش تعیین شده برخی گروه های تروریستی و معاند دارد که از فرصت ایجاد شده برای دست یافتن به اهداف خود با نام مردم دست به آشوب زدند.

سردار چمن اضافه کرد: مردم مسلمان سیستان و بلوچستان سالهاست که به صورت مسالمت آمیز در کنار هم زندگی می کنند و در صحنه های مختلف و حساس نشان داده اند که پایبند به نظام و اسلام هستند، لذا این هتک حرمت ها توسط این مردم امکان پذیر نیست.

وی با اشاره به شهادت سرلشکر شهید نورعلی شوشتری و سرتیپ رجبعلی محمدزاده، از دیار خراسان شمالی و تعداد زیادی از سران اهل سنت  در انفجار تروریستی استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: اهل سنت و شیعه در کشور ایران پیمان برادری و اخوت را به معنای واقعی نمایان کرده اند و این حرکت ها قطعا جز با هدف تفرقه افکنی بین آنها نیست.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی یادآور شد: متاسفانه در حمله اشرار به پاسگاه کورین زاهدان یکی از نیروها به شهادت و دیگری مجروح شده است.

وی ضمن تسلیت برای خانواده این شهید والامقام ادامه داد: استوار یکم، مجید رجایی، افسر نیروی انتظامی اهل دیار فاروج استان خراسان شمالی بوده است که برای امنیت کشور، جانش را فدا کرد.

سردار چمن با اشاره به اینکه باید قدر کشور و این امنیتی که برایش خون حاج قاسم ها ریخته شده است را دانست، عنوان کرد: قوه قضاییه باید با برهم زنندگان امنیت جامعه به شدت برخورد کند.

 

انتهای پیام / رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک