شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۳۵۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ساعت ۱۴:۲۰

مذاکرات کشتی‌سازی ایران و روسیه/ ایجاد خط مستقیم دریایی ۲ کشور

رایزن بازرگانی روسیه در ایران گفت: جلسات ما با طرف ایرانی برای کشتی‌رانی و کشتی‌سازی در دریای خزر آغاز شده و بازرگانان ۲ کشور از برقراری خط مستقیم دریایی ایران و روسیه استقبال کرده‌اند.
مذاکرات کشتی‌سازی ایران و روسیه/ ایجاد خط مستقیم دریایی ۲ کشور,

رستم ژیگانسین افزود: در این باره جلسات ما با طرف‌های ایرانی درباره کشتیرانی و کشتی سازی در دریای خزر آغاز شد و از دو ماه قبل، خط مستقیم کشتی‌های باری از بندر آستاراخان به مقصد ایران آغاز شد که به طور منظم هر دو هفته یک بار ۶ هزار تن کالا را جابه‌جا می‌کند.

وی با بیان اینکه در صورت استقبال از این خط دریایی، در فواصل زمانی کمتری مبادلات دریایی کالا انجام خواهد شد اضافه کرد: بنا داریم با همکاری مشترک برای کشتی سازی در دریای خزر، همکاری‌های تجاری ایران و روسیه را افزایش دهیم و این اقدامات به افزایش حجم مبادلات دو کشور کمک خواهد کرد.

ژیگانسین همچنین با اشاره به برگزاری نمایشگاه اوراسیا در ۲۸ تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، گفت: برگزاری این نمایشگاه در ایران برای رشد همکاری‌های اقتصادی اوراسیا با ایران بسیار مفید خواهد بود از این رو سعی می‌کنیم به عنوان نمایندگی بازرگانی روسیه در ایران، شرکت‌های بزرگ و معتبر روسی را به نمایشگاه اوراسیا در ایران بیاوریم ضمن اینکه نمایندگان وزارتخانه‌های صنعت و تجارت و دیگر وزارتخانه‌های روسیه نیز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

وی افزود: شرکت‌های روسی در حوزه‌های مختلف صنعت، خودروسازی، کشتی سازی و تجهیزات و ماشین آلات در این نمایشگاه حضور خواهند داشت، زیرا روسیه در این حوزه‌ها پیشرفته است و جوابگوی نیازهای واردکنندگان ایرانی خواهد بود.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک