شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۳۵۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ساعت ۱۴:۱۴
امام جمعه بخش سملقان:

با انتخابی انقلابی پای دشمن را از منطقه قطع خواهیم کرد

حجت الاسلام شریعتی نژاد گفت: با توجه به توطئه دشمنان در منطقه علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و تحولات فرا منطقه ای غرب آسیا دشمن برای تسلط بر ملت ایران خیز برداشته و ما وظیفه داریم در مقابل دشمن با بصیرت انقلابی جواب دشمن را پای صندوق های رای بدهیم.
با انتخابی انقلابی پای دشمن را از منطقه قطع خواهیم کرد ,

به گزارش خبرنگار مانه و سملقان ، حجت الاسلام شریعتی نژاد، امام جمعه بخش سملقان در خطبه های نماز جمعه این هفته با  اشاره به رحلت حضرت زینب سلام الله علیها بانوی صبر و استقامت گفت: باید از بانوئی که آیات صبر را با عمل به جامعه شیعه علوی تبیین کرد درس مقاومت و ایثار آموخت که از میوه های خوش ایثار انصاف و کمک به نیازمندان جامعه است.

 وی افزود: در زمانی که دشمن می‌خواهد با فشار آوردن به زندگی مردم بین امام و امت تفرقه ایجاد کند از انصاف به دور است که عده ای خواسته یا ناخواسته در مسیر دشمن گام بردارند و با احتکار و گرانی معیشت مردم را هدف بگیرند آیا میشود چنین کسی را پیرو حضرت زینب سلام الله علیها دانست؟

امام جمعه بخش سملقان با اشاره به سبک زندگی حضرت مولا امیرالمومنین علی علیه السلام ادامه داد: به همین  جهت باید به سفارش حضرت توجه کنیم که مواظب اطرافیانمان باشیم و با کمک‌های مومنانه بخشی از خوراک و اطعام مان را به اقشار آسیب‌پذیر جامعه دهیم.

 حجت الاسلام شریعتی نژاد گفت: در پایان سال که کمیته حضرت امام با طرح احسان به نیازمندان جامعه و نیکی به دیگران اقدام به جمع آوری صدقات و اقلام مورد نیاز مستمندان کرده با نیت خالص کمک کنیم که همین کمک‌های  خالصانه شاید گره ای از زندگی ما باز کند چه بسا با یک کمک خالصانه به دل شکسته ای از بلایا نجات پیدا کنیم.

حجت الاسلام شریعتی نژاد درپایان، گفت: با توجه به توطئه دشمنان در منطقه علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و تحولات فرا منطقه ای غرب آسیا دشمن برای تسلط بر ملت ایران خیز برداشته و ما وظیفه داریم در مقابل این دشمن هتاک با صبر و مقاومت زینبی و با بصیرت انقلابی جواب دشمن را پای صندوق های رای بدهیم بدین جهت با انتخابی انقلابی پای دشمن را از منطقه قطع و امیدش را نا امید خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/ صدیقی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک