چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۳۵۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ساعت ۱۴:۱۳
بخشدار جرگلان:

راهدارخانه در جرگلان احداث می شود

پولاد نجاهی از احداث راهدارخانه در بخش جرگلان از توابع شهرستان راز و جرگلان خبر داد و گفت: بخش جرگلان هم به لحاظ بارش های سنگین و هم وسعت زیاد نیازمند احداث راهدار خانه بود.
راهدارخانه در جرگلان احداث می شود,

پولاد نجاهی ، بخشدار جرگلان در گفتگو با خبرنگار عصر اترک با اعلام ایمن خبر اظهار کرد: محل مورد نظر جهت احداث راهدارخانه در اطراف جایگاه پمپ بنزین، بین شهر یکه سعود و روستای اشراف السلام جانمایی شده است.

وی ادامه داد: ردیف بودجه نیز برای احداث راهدارخانه تعریف شده ولی تاکنون جهت اعتبار مورد نیاز اختصاص داده نشده است.

وی ساخت راهدارخانه را از ضروریات بخش جرگلان برشمرد و افزود: جرگلان هم به لحاظ بارش های سنگین و هم وسعت زیاد نیازمند احداث راهدار خانه بود که تاکنون پیگیری ها بی نتیجه بود  اما روز گذشته با حضور مسئولان کشوری تصویب قطعی شد.

بخشدار جرگلان گفت: روز گذشته با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان حمل و نقل جاده ای کشور در شهرستان رازوجرگلان احداث راهدارخانه در بخش جرگلان تصویب شد .

نجاهی ادامه داد: همچنین با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس حمل و نقل جاده ای کشور و معاون استاندار از پل خیر ساز روستای گرکز نیز بازدید به عمل آمد و بر تسریع در ساخت پل های روستای گرکز، کیلوپنجه و قره پالچق تاکید شد.

 وی خاطرنشانکرد: معاون وزیر همچنین قول انجام روکش آسفالت، روستاهای پایین دست سد چندیر تا روستای آیر قایه به طول 30 داده شد .

انتهای پیام / رحیمی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک