پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۵۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ساعت ۱۳:۳۱
مواد مخدر

کشف ۲۶ کیلوگرم تریاک

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف 26 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک با پلیس آشخانه خبر داد
کشف ۲۶ کیلوگرم تریاک,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک از مانه و سملقان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف 26 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک با پلیس آشخانه خبر داد .

سرهنگ"محمد قدرتی" با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و اطلاع از فعالیت افرادی در زمینه حمل و جابجایی مواد مخدر، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت. 
وی با اشاره به اینکه ماموران با شناسایی این افراد موفق شدند در یک عملیات مشترک پلیسی با پلیس آشخانه 3 نفر متهم را در این زمینه دستگیر کنند، افزود: در بازرسی از محل اختفای متهمان 26 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد. 
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با بیان اینکه در این رابطه 2 دستگاه خودرو نیز توقیف و راهی پارکینگ شد، تصریح کرد: متهمان در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 
سرهنگ قدرتی در پایان با بیان اینکه پلیس به هیچ وجه اجازه جولان به سوداگران مرگ نخواهد داد، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک