شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۳۴۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ساعت ۱۴:۳۰
سرپرست معاونت امور بازرگانی خراسان شمالی خبر داد:

ذخیره سازی ۶۰۰ تن میوه در استان برای عرضه نوروزی

سرپرست معاونت امور بازرگانی سازمان صمت خراسان شمالی گفت: سهم خراسان شمالی برای ذخیره سازی میوه برای عرضه نوروزی با قیمت تنظیم بازاری شامل 200 تن سیب و 400 تن پرتقال است که هم اکنون در حال انجام است.
ذخیره سازی 600 تن میوه در استان برای عرضه نوروزی,

مهرداد داود زاده،سرپرست معاونت امور بازرگانی سازمان صمت خراسان شمالی در گفت و گو با عصر اترک اظهار کرد: برای ذخیره سازی این میوه ها قراردادها با مباشران تامین میوه در استان منعقد شده اند که تا به کنون ذخیره سازی 200 تن سیب در سردخانه های استان انجام شده است و ذخیره سازی 400 تن پرتقال نیز انجام خواهد شد.

داود زاده گفت: توزیع این میوه ها از 25 اسفند ماه آغاز می شود.

وی خاطر نشان کرد: قیمت این میوه ها در کارگروه تنظیم بازار کشور تعیین تکلیف خواهد شد و پس از آن قیمت نهایی عرضه میوه ذخیره سازی شده برای عرضه نوروزی در استان توسط کارگروه تنظیم بازار استان اعلام می شود.

وی همچنین درباره برگزاری نمایشگاه بهاره در استان نیز اعلام کرد: برگزاری این نمایشگاه به علت شیوع بیماری کرونا از دستور کار خارج شده است و هیچ نمایشگاهی در ماه جاری برگزار نمی شود.

سرپرست معاونت امور بازرگانی سازمان صمت خراسان شمالی گفت: فروشندگان کالا برای رفاه حال مردم در فصل جاری فروش فوق العاده و حراج را در اماکن فروش خود برگزار کردند.

انتهای پیام/قهرمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک