پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۴۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ساعت ۱۵:۲
امام جمعه پیش قلعه:

فصل جدیدی برای ایجاد التهاب در سطح کشور با اسم رمز امام راحل آغاز شده است

امام جمعه پیش قلعه گفت: عده ای با بهانه های واهی در مورد قطعنامه روز 22 بهمن قصد ملتهب کردن فضای کشور را دارند و این نشان دهنده فصل جدیدی برای ایجاد التهاب در سطح کشور با اسم رمز امام راحل است.
فصل جدیدی برای ایجاد التهاب در سطح کشور با اسم رمز امام راحل آغاز شده است,نماز جمعه، پیش  قلعه، رحمانی

به گزارش خبر نگار عصر اترک از مانه و سملقان، حجت الاسلام والمسلمین رحمانی، امام جمعه شهر پیش قلعه(بخش مانه)، در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری به مناسبت قیام مردم تبریز اظهارکرد: بایستی با هم نگری در دستاوردهای 43 ساله انقلاب اسلامی به یک نگاه جامع وروشن بینانه دست پیدا کنیم. به دیگر سخن اگرشخصی ازماسؤال کرد که با چه استدلالی می گویید آینده کشور روشن است و مشکلات حل خواهد شد پاسخ ما این است که به دلیل دستاوردهای 43 ساله که نماد "مامی توانیم"است، اگردر43ساله گذشته توانستیم حتمأ در چله دوم هم خواهیم توانست.

 

امام جمعه پیش قلعه گفت: نکته بسیار مهم این است که مشکلات و عقب ماندگی های موجود و ناکار آمدی های موجود محصول " انقلابی عمل نکردن "است در این بین سهم انقلابی عمل نکردن مدیران خیلی بیشتر و مهم تر است.

 

حجت الاسلام رحمانی گفت: در بیانات مقام معظم رهبری ویژگی هایی برای دولت بیان شد: دولت کارآمد، باایمان،علاقمند و پرکار،یعنی دولت جوان انقلابی ، دولت کارآمد، مؤمن و با انگیزه و پرکار که خروجی آن دولت جوان حزب اللهی خواهد بود.

 

امام جمعه  بخش مانه خاطر نشان کرد: ان شاألله با حضور حداکثری و مشارکت پر شور و انتخاب درست و اصلح این مهم رقم خواهد خورد.

حجت الاسلام رحمانی تاکید کرد:  مسئولین امر و دستگاه قضایی بایستی نسبت به اقدام افرادی که در برنامه برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی در روز شهادت امام هادی(ع) دست به حرمت شکنی و بی حرمتی نسبت به اعتقادات مردم زده اند؛ به طور قاطع برخورد کنند و با بازداشت چند فرد رقاص موضوع را تمام شده قلمداد نکند بلکه مدیران نالایقی که دست به این اقدام شنیع زده اند را مورد مؤاخذه قرار دهد.

امام جمعه پیش قلعه در پایان، گفت: در راهپیمایی با شکوه خودرویی و موتوری در یوم الله 22 بهمن که با حضور گسترده شکل گرفت، عده ای با بهانه های واهی در مورد قطعنامه روز 22 بهمن قصد ملتهب کردن فضای کشور را دارند و این نشان دهنده فصل جدیدی برای ایجاد التهاب در سطح کشور با اسم رمز امام راحل است که نیاز به هوشیاری و بصیرت جهت جلوگیری از این دست اقدامات فتنه گرانه دارد.

انتهای پیام/ صدیقی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک