پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۴۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ساعت ۱۳:۲۵

برق دار شدن ۶ روستای صعب العبور در خراسان شمالی

پروژه برق رسانی به 6 روستای صعب العبور و بدون برق استان در هفته ٤١ آیین پویش # هر هفته_الف_ب_ ایران با حضور ویدیو کنفرانسی وزیر نیرو ، به بهره برداری رسید.
برق دار شدن 6 روستای صعب العبور در خراسان شمالی ,

به گزارش عصراترک، رضا اردکانیان، وزیر نیرو پیش از ظهر امروز در جلسه ویدیو کنفرانسی  به پروژه های انجام شده صنعت آب و برق در پویش # هر هفته_الف_ب_ ایران اشاره کرد و گفت:  تعداد 227 پروژه تا پایان سال 98 با سرمایه گذاری 35 هزار میلیارد تومان به مدار بهره برداری رسید.

وزیر نیرو ادامه داد: با احتساب تعداد پروژه های به بهره برداری رسیده، تاکنون 464 پروژه بزرگ از ابتدای این پویش در مهر 98 با سرمایه گذاری یک صد هزار میلیارد تومان، به بهره مرحله اجرا رسیده است.
علیرضا صبوری کیوانلو، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان شمالی نیز که برای سومین بار در سال جاری، میزبان قطار توسعه و آبادانی بوده است، بیان کرد: در حال حاضر تامین برق 6 روستای صعب العبور و فاقد برق استان با اعتباری بالغ بر  سه میلیارد و 500 میلیون تومان انجام شده است.

این مقام مسئول گفت: بر این اساس، تامین برق دو روستای «گنجدان» و «گُمبروِی» در شهرستان اسفراین، تامین برق روستاهای «کربلایی حسینعلی» و «مشاع ابوذر» شهرستان جاجرم، برق رسانی به روستای «مشاع شهید رمضانی» شهرستان گرمه و تامین برق روستای «قسطی شاپور» در شهرستان مانه و سملقان صورت گرفت.

وی ادامه داد:  این پروژه ها با احداث هفت کیلومتر شبکه فشار متوسط، سه کیلومتر شبکه فشار ضعیف و نصب پنج دستگاه ترانسفورماتور به ظرفیت مجموع 125 کیلوولت آمپر انجام شد.

گفتنی است پویش  #هر_هفته_الف_ب_ایران عنوان پویشی است که رضا اردکانیان وزیر نیرو برای افتتاح هفتگی طرح‌های بزرگ و مهم صنعت آب و برق مطرح کرده است. 

انتهای پیام. / رحمانی 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک