شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۳۴۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ساعت ۱۰:۴۵

جعفری: شاگردانم در دیدار با سپاهان احساسی بازی کردند/ فرصت‌های گلزنی زیادی داشتیم

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم گفت: در مسابقه برابر سپاهان اصفهان فرصت‌های گلزنی زیادی داشتیم که دو موقعیت را به گل تبدیل کردیم.
جعفری: شاگردانم در دیدار با سپاهان احساسی بازی کردند/ فرصت‌های گلزنی زیادی داشتیم,
مرضیه جعفری پس از پیروزی شاگردانش در مسابقه برابر سپاهان اصفهان در هفته نخست لیگ برتر فوتبال بانوان گفت: وقتی چهار تیم به مرحله پلی آف لیگ برتر فوتبال صعود کردند یعنی شرایط سخت است، چون هیچ تیمی نمی‌خواهد امتیاز از دست بدهد.

وی افزود: ما در این مسابقه میزبان بودیم و به سه امتیاز این مسابقه نیاز داشتیم. هر دو تیم در نیمه اول جنگیدند و ما هم فرصت های زیادی داشتیم که توپ‌ها درون دروازه جای نگرفت.

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم به جنگنده بودن سپاهان اشاره کرد و اظهار داشت: سپاهان هم تیم جنگنده و خیلی خوبی بود، اما خدا کمک کرد و توانستیم دو گل به ثمر برسانیم.

 

وی با بیان اینکه شاگردانش در نیمه اول احساسی بازی کردند، ادامه داد: در نیمه اول تمرکز شاگردانم به هم ریخت و احساسی بازی کردند، اما در بین دو نیمه روی بالا بردن تمرکزشان کار شد و در پایان خوشحالم با کمک خدا این نتیجه را کسب کردیم.

جعفری درباره بازی بعدی شاگردانش برابر وچان کردستان گفت: این بازی تمام شد و تمرکزمان را برای بازی بعد گذاشته ایم تا برابر وچان کردستان نتیجه خوبی به دست آوریم.

 

انتهای پیام/

 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک