چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۳۴۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ساعت ۱۰:۵۲
نماینده مردم اسفراین:

اختلاف سلیقه در اداره کشور نباید مسیر توهین را باز کند

امان الله حسین پور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: مجلس و رئیس جمهور متقابلا باید حرمت یکدیگر را نگه دارند، نقد و تحلیل جای خودش را دارد، اختلاف سلیقه در اداره کشور وجود دارد، اما نباید مسیر توهین باز شود.
اختلاف سلیقه در اداره کشور نباید مسیر توهین را باز کند,

امان الله حسین پور، نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصراترک با اشاره به اینکه  در روز 22 بهمن امسال شعارهایی بر علیه رئیس جمهور داده شد، اظهار داشت: اهانت و توهین از هیچ کس پسندیده نیست.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری که اهانت ضد عقلانیت و ضد امنیت کشور است، ادامه داد: بنابراین اهانت و توهین از هیچ مسئول، گروه یا فعال سیاسی پذیرفته شده نیست.

نماینده مردم اسفراین با بیان اینکه توهین کمکی به حل مسائل کشور نمی کند، گفت: فضای نقد سازنده در کشور آزاد است، اما طبق بیانات حضرت امام (ره) لحن نقد با لحن توطئه و تخریب فرق می کند، لذا تخریب، توهین، تهمت و بی احترامی را از هیچ گروه نمی پسندیم.

وی با اشاره به اینکه توهین از رئیس جمهور نیز پسندیده نیست، اضافه کرد: رئیس جمهور در این مدت یک سری از صحبت ها، موضع گیری ها را مطرح کرد که به نوعی توهین محسوب می شد.

حسین پور خاطرنشان کرد: بنابراین توهین از هیچ کس پسندیده نیست، چه توهین کنندگان به رئیس جمهور، چه  رئیس جمهوری که به مردم یا کسان دیگر توهین کنند.

نماینده مردم اسفراین یادآور شد: مجلس یازدهم از روز نخست که کار را تحویل گرفت، فارغ از تبلیغات و حواشی به دنبال انجام کار بوده است و هیچ وقت وارد حاشیه نخواهد شد و مصوبات این چند ماه نشان می دهد، که تمامی آن ها برای گره گشایی از زندگی مردم بوده است.

حسین پور با بیان اینکه مجلس انقلابی وارد این حواشی نمی شود، افزود: ضمن اینکه این رفتار را تایید نمی کنیم، باید رئیس جمهور در این مدت مخالفانش را تحمل کند و نباید توهین کند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: مجلس و رئیس جمهور متقابلا باید حرمت یکدیگر را نگه دارند، نقد و تحلیل جای خودش را دارد، اختلاف سلیقه در اداره کشور وجود دارد اما نباید مسیر به توهین باز شود.

حسین پور اظهار داشت: وارد شدن مجلس در آخر عمر دولت به این مواد حاشیه ای کار اشتباهی است.

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک